seigis Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Hei Jeg har en Bmw 320 Automat e36, har litt problemer men er ikke sikker på hva som er galt ;| Når jeg skal begynne og kjøre er ikke det altid den "tar skikkelig " slik at den ikke gir full gass skjøl om gassen er i bånn. Noen sier det er " veivakselsensoren " Men ikke sikkert. Noe tips ? evt hva kan vær feil ? super takknmelig for svar
Glenno Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Kansje skudd i blinde men tenkte på tomgangsregulator eller smøre opp beveglige deler på spjeldet ditt.
seigis Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Hmm.. har svert lite erfaring med biler så det er ikke umulig , men dette er periodisk :/
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Er den slik både i gir og når den står i fri?
Glenno Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Periodisk problemer kan være lei. Hva har du sjekket opp? (eventuelle løse kontakter, diagnose test..). Hvor lenge har det vært slik og har problemet blitt gradvis forrverret etc... . Ser du har forandret topic, så da bør du kansje si noe om hvor i verden du bor også. Lykke til i søket videre.
bjalle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Dette er normalt på kald motor og steptronic kasse at den går og holder igjen til automatkassa blir litt varm,men regner med at din er slik når den er varm,prøv å nullstille minnet til automaten for å se om det hjelper(minus på batteri av i ca 30 min)
seigis Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Hmm.. Den er sann stort sett, ( ca 80 % av kjøre tiden ) . Er ikke noe forskjell fra " 2-3-4-D " Veldig rart problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå