tkpette Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Heisan godtfolk! Lurer på om det er noen som har noen gode ideer til hva det er som feiler bilen min. Jeg har en 318i 2002 mod. med 143hk, det jeg er plaget med er at motoren stopper helt plutselig både under og når den står og bakker. Under kjøring kan den også "nøkke" litt, da uten at laddelampen kommer på. Har hvert innom bmw verksted med den, det lå da feilkode på tankgiver 2 (er det noen som kan svare meg på hvilken giver dette er?) fikk beskjed på verkstedet at det var den som ligger i venstre bensintanke, den er nå byttet uten forbedringer av problemet. Håper på svar
PenguiN- Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 hadde liknende problem jeg og. da var det veivaksel giver og kamaksel giver..vet ikke om det stemmer i ditt tilfelle, men kanskje noen vet hvilke symtopmer disse to giverene gir når ødelagt?
tkpette Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Heisan Takker for svaret, er det noen flere som har noen tips?
bmwm535i Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 kan også være luft mengde måler forkortet som lmm disse er kjent for å lage mye problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå