M5captain Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Hei, ja stemmer det, var en bruland som hadde en m5 touring.. Om du har kjøpt en bmw eller wrx fra en anna bruland veit eg og sikkert hvilken bil det er snakk om andre bilen min er en 944t . Men den har jeg hatt i 6år e.l så det er begynt å bli noen år siden den var i Førde. M5en kjøpte jeg i Bergen der det var begynt på en totalrenovering av bilen som jeg har fortsatt på.
Bimma /// Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Får oppdatere litt her, så dere på bimmers ikkje trur det er stille i garasjen.. Bilen min inne i lokalet : Jørgen sin: En Skyline motor som står lagra her ei lita stund: Veggpryd
Bimma /// Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Eg og Jørgen blei enige om att vi skal bli flinkere me oppdatt her
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Hei, ja stemmer det, var en bruland som hadde en m5 touring.. Om du har kjøpt en bmw eller wrx fra en anna bruland veit eg og sikkert hvilken bil det er snakk om andre bilen min er en 944t . Men den har jeg hatt i 6år e.l så det er begynt å bli noen år siden den var i Førde. M5en kjøpte jeg i Bergen der det var begynt på en totalrenovering av bilen som jeg har fortsatt på. Ja då veit eg kem som har hatt den 944'n før, og hvilken bil det er snakk om
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Eg og Jørgen blei enige om att vi skal bli flinkere me oppdatt her Ja vi er nødt å bli flinkare.. berre eg får igjenn den jææævla telefonen (!)
Bimma /// Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Litt i dag ,, eg og jørgen var me torgeir og henta en bil
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Sjå der ja, legg ut bilder av bilen med bilen på hengeren og då, såg so tøft ut med "citroen" baksjkermer på 325'n
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Og folkens, berre spør om det noke dere lurer på, Komenter på bilda eller ka som helst
Bimma /// Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Litt subbings her 265 -19 ... 4 stk i bilen og biltralle me bil bakpå /// Hehe og ja elendige dempere og fjærer Det e bilen sin det Bil komt av med verkstedet ... Tok nokken bilder av catoen sitt leiketøy som sto inne ...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Du det kom eg på, du burde sladde skiltnummera på noken av bilda her egentli
Bimma /// Skrevet Juli 27, 2009 Skrevet Juli 27, 2009 Du det kom eg på, du burde sladde skiltnummera på noken av bilda her egentli Ja va litt snar der ,,
Jørgen-Fastbmw Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Lite fart i denna tråden, men det betyr ikkje att det ikkje skjer noke der, i kveld blir det storfest i rasarlaggarasjen, bilder fra kvelden, kjem nok i morgen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå