Gå til innhold

knut sin e32 735

Share

Anbefalte innlegg

kjøpte min første bmw i går, har fra før kun hatt mye opel og noen landcruisere, har fremdeles en manta og en landcruiser samt den ferskeste i samlinga fortjener plass her. har bare to bilder enda da riktignok, bilen virker bra men har ikke kikka så mye på den enda. hvor er det man skal lete etter det værste og hva er spesielt vanlige feil på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da har jeg lest gjennom feil lista, har nok et par typiske feil som antydning til vibrasjon i rundt 90, men kun iblandt, får håpe på det er hardyskiva som er det som trengs, ellers er det ikke engang antydning til rust på de punkt som er nevnt der, et par foringer er nok modne til og byttes i bakstillinga også, men det er jo mer og regne som kosejobb. småtteri er det jo rundt om på bilen, som at radioantenna ikke går opp mer enn 1 ledd, utrolig irriterende og varmeapp. vifta piper vanvittig til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp...Innpresset skal være rundt 20 ja....og husk...jo lavere jo bedre...

yes. har fin greie på dekk og felg, men dette skal være en bil som kan gli enkelt gjennom kontroll, så da sikter jeg meg ut noen med et13 da er det akkurat innafor loven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...