knut e Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 kjøpte min første bmw i går, har fra før kun hatt mye opel og noen landcruisere, har fremdeles en manta og en landcruiser samt den ferskeste i samlinga fortjener plass her. har bare to bilder enda da riktignok, bilen virker bra men har ikke kikka så mye på den enda. hvor er det man skal lete etter det værste og hva er spesielt vanlige feil på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 der kom bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Velkommen til forumet og gratulerer med skikkelig bil Feil kan du lese om HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 se der ja..blir fler og fler av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 ok, da har jeg lest gjennom feil lista, har nok et par typiske feil som antydning til vibrasjon i rundt 90, men kun iblandt, får håpe på det er hardyskiva som er det som trengs, ellers er det ikke engang antydning til rust på de punkt som er nevnt der, et par foringer er nok modne til og byttes i bakstillinga også, men det er jo mer og regne som kosejobb. småtteri er det jo rundt om på bilen, som at radioantenna ikke går opp mer enn 1 ledd, utrolig irriterende og varmeapp. vifta piper vanvittig til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 jeg har endel spørsmål jeg da... hehe. i vognkortet står det ingen ting om min. innpress, men så på orginalfelga og det stod det diverse, stemmer det at std. innpress er 20 på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 jupp...Innpresset skal være rundt 20 ja....og husk...jo lavere jo bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 jupp...Innpresset skal være rundt 20 ja....og husk...jo lavere jo bedre... yes. har fin greie på dekk og felg, men dette skal være en bil som kan gli enkelt gjennom kontroll, så da sikter jeg meg ut noen med et13 da er det akkurat innafor loven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 hmm...jeg har fått godkjent ET10 bak og 12 foran faktisk på min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 gir bmw ut papirer på alt. innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 trenger vel ikke papirer på innpress fra bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 hvis man skal utover 7,5mm fra de orginale må man ha dok. fra tüv el. annet uavhengig lab, eller produsent/importør. dersom biltilsynet er som de bruker på og de kara bruker være stabilt strenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Velkommen til vår etterhvert store familie:) Kongebil har du også fått deg. Du får pøse på med bilder etterhvert som ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut e Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 noen som vet hviken foringer jeg trenger mht. hullene i dem, var inne os koed og skulle bestille men ble litt usikker da de har mange og velge i. henholdsvis foringer i bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå