SSM Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Har denne eventyrlige dødgangen på min E34 som de fleste har vert borti. En kompiss snakka om at det var mulig for å justere dette for å få bort dødgangen for snekka skal være byttet i lag med motoren eller noe. Men jeg klarer ikke å se hvor dette skal gjøres, går det an å komme til det leddet med den V8ern nedi eller? Har ikke hatt bil med snekke før, så tell me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Se her: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... eering+box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Ossssssjjjjjjjj!! Tror jeg beholder den dødgangen hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Ta og sjekk på rattstammen din, under dashbordet.. Der sitter det en stor mutter, tror du bruker 32 mm fastnøkkel på den.. Stram til den for der pleier det ofte å sitte litt slakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå