Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Sjønner ikke på så oversiktlig strekker der kollisjonen sjedde bør skje den type ulykker egentlig. Blir vel til at vi andre blir straffet med midt rabatter, rundkjøringer og enda lavere hastigheter fordi noen tullinger ikke følger med i trafikken. Er så dritt lei alle disse begrensningene når det smeller uansett for enkelte tullinger. Ser i Hokksund på E134 smeller det uansett front til front på rette strekker, dobble stipla linjer. Forsjell nå til før er at enn ikke får tatt forbikjøringer forbi de som smygger 30km under fartsgrensa i mange km. Her er artikkelen: http://dt.no/article/20090617/NYHET/991 ... 1063/NYHET
E30Frelst Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 SITAT: "Jeg ser det kommer to biler som skal ned mot Vikersund. Først kom en BMW, bak den en pickup som kom nærmere og nærmere den første bilen, så treffer pickupen BMW-en i rumpa og dytter bilen over midtrabatten og ut til høyere, forteller vitne. " Ikke noe nytt men, hvor MÅ de bruke ordet BMW, istedet for slik pickup'n er beskrevet?
Galro Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Ikke noe nytt men, hvor MÅ de bruke ordet BMW, istedet for slik pickup'n er beskrevet? Sannsynligvis fordi de fleste har et større forhold til Bmw enn en ordinær pick up, og derfor også har lettere for å identifisere førstnevnte.
Hans Wilhelm Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Jeg hadde ENGLEVAKT! Det er jeg som ble påkjørt bakfra når jeg tok av veien. Jeg var på vei til autoslalom på Gardermoen. Pickupen smalt inn i meg i relativt høy fart. Virket som han sovnet, fikk ett anfall eller noe da han ikke bremset. Det var skummlet som F...! Håper bilen er til å redde.
BMW89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 hehe opp her så vet alle at en navara er en pickup også
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Helt utrolig Bra det gikk bra med deg!!Kjørte forbi der like etterpå og det så ut til å ha smellt bra ja Greit forbanna på han i pickup'en vil jeg tru ?? BMW89: Er det deg Kristian ? hehe eller er det flere på 20år med 525 E60 oppi sigdal
Hans Wilhelm Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Egentlig mest fornøyd med at jeg overlevde uten særlige men, da det smalt som ett HELVETTE. Møtte deg når jeg satt i ambulansen
Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Jeg hadde ENGLEVAKT!Det er jeg som ble påkjørt bakfra når jeg tok av veien. Jeg var på vei til autoslalom på Gardermoen. Pickupen smalt inn i meg i relativt høy fart. Virket som han sovnet, fikk ett anfall eller noe da han ikke bremset. Det var skummlet som F...! Håper bilen er til å redde. Var deg ja. Uff. Håper du ikke får noe sen skadder Hans Wilhelm. Bilen får du igjen på forsikringa og skal vi vel alltids få bra igjen.
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Kjørte du E30 eller E36? Er jo ikke noen pioneerer innen sikkerhet akkurat... Bra det gikk bra da. Utrolig ekkelt å kræsje. Heilt absurd følelse..
Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Kjørte du E30 eller E36? Er jo ikke noen pioneerer innen sikkerhet akkurat...Bra det gikk bra da. Utrolig ekkelt å kræsje. Heilt absurd følelse.. E36 328
winchester Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Skummelt! Bra alt gikk bra med deg Hans Wilhelm, og bilen skal du ikke uroe deg for!
oddis Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Slike ting er veldig stygt, og ikke minst farlig. Saftig påkjørsel bakfra er ekstremt ubehagelig, og kan lett føre til rygg og nakkeproblemer. Vil ikke spre noe uro, men det er normalt at man får litt vondt i etterkant, selv første gang 3-4 uker etter krasjen... Det som er synd, bortsett fra hva som allerede er nevnt er at denne ulykken kommer til å øke statistikken til de tullingene som finner det for godt å skrike over at vi har altfor mange trafikkulykker her i landet med FART innbladet, ennå vi alle kan se her at det var helt andre skyldige enn farten i seg selv. Nullvisjon... :-&
Glenno Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Samme artikkel i bygdeposten også: http://www.bygdeposten.no/modum/article4406690.ece
-Anders- Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Synd med bilen, og godt det gikk bra med deg, men det må vel gå ann å få andre enn 12 år gamle sommervikarer til å skrive avisartikler for seg!! Blir ikke slike artikler rettskrevet og gått over lenger? Sikter til DT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå