Gå til innhold

Soundsystem e46 ci


Anbefalte innlegg

Mener når jeg sjekket til E39 en gang i tiden var det folk som hadde forsket en del på dette. Der var iallefall systemet delt (iallefall hvis man har navi og hifi pakken) hvor den spiller du har i dæsjen strengt talt er en for forsterker. Folka mente der, var visst flere som hadde gjort det at selve spillern i dæsjen var helt kurrant. Så for å beholde den orginale looken ( Jeg synes iallefall at sånn instats og uorginal spiller ser veldig lite pent ut) Fjernet de orginal forsterkeren som sitter i venstre bakskjerm på E39 iallefall. Moddet ledningsnettet og satt på en annen ettermarkeds forsterker. I tilegg byttet de høyttalerene i bilen er vel 5.25" + diskant i dørene og hattehylla bak.

Så kan du jo eventuelt vurdere om du skal trekke nye høyttaller kabler rundt i bilen eller om du skal benytte deg av de som allerede ligger der.

Et annet alternativ er jo å handle fra en kærsjet E46 hifi harman kardon settet som man kunne få til den bilen fra f.eks. fab direct i england og sette inn det i stede for det orginale. For det settet låter betraktlig mye bedre enn det som står der orginalt.

Vet ikke helt om jeg svarte på det du lurte på men skriver sånn halvveis i søvne nå. Så lurer du på noe mer\annet får du si fra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i bilen sitter det alt orginalt uten noe forsterker og vi beholde det orginale utsende. så kom jeg over en coupe på et bilopphuggeri med kabelstrømpe og orginal bmw forserker og jeg lurte på hvordan det var og koble til noe sånt? har hat basskasse og slikt tidligere men syntes det ødlegger lit av bilen med en stor tre kasse baki med masse kabler og dritt:P hehe takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...