xilim Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Har lyst å bytte motor i min 318i Touring M-Tech 96 E36. Hvilken motor passer i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xilim Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Har lyst å bytte motor i min 318i Touring M-Tech 96 E36. Hvilken motor passer i denne? Må jeg bytte understell, girkasse osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 søk!!!! står maqsse om ombygging på forumet... men det enkleste for deg er å få tak i is motor... 6ere blir for tunge, og du vil få problemer med godkjenning pga vekt... du må bytte bremser foran til ventilerte og bak til skiver (hvis du ikek har det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xilim Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Vil girkassen min holde om jeg bytter til en is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 er vel samme kassa om jeg ikke tar helt feil... tror 1.6 - 2.0 har samme kasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xilim Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Okei. Høres bra ut! må lete om jeg finner meg en is motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå