StaLe30 Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Noen her som vet om noen som lager Emblemer/badges til centerkopp av felg f.eks. Vet om mange som freser/graverer men tenkte på sånn som er av 'plastik/gummi) med farger osv hehe, folk skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 racing team hoffman hadde før hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 nå ska'n mekke senterkopp med marihuana farger ! hvorfor ikke bare bmw eller bbs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hmm...dette hørtes interessant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 nå ska'n mekke senterkopp med marihuana farger ! hvorfor ikke bare bmw eller bbs ? Jo for jeg tenkte på om jeg river av center-emblemet på felgene, (de vil ikke gå av hele så de blir ødlagt) Jeg må ha av emblema for så å poppe på "låsemekanismen" til senterkoppen , derfor tenkte jeg om man kunne få laga nye, kanskje i litt andre farger som står til bilen osv f.eks Og vil jo gjerne ha felgemerket i emblemet slik det er mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 www.racing-teamhofmann.de har endel bbs emblemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå