Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 cruisekontroll?? scheeise.. viste jeg ikke fantes på e30 at all.. orginalt? Har jeg på min 1986 modell E30 også Så det finnes Sorry OT. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Da er motor under oppbygging igjen. Bilen leveres ferdig mappet/dynokjørt. Med cnc portet topp, polerte kanaler, Nye coustom kammer fra cat cams, Stempel og alt av lager, pakninger, simmeringer og komplett register er nytt ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Bilder kommer sier du for en uke siden.. Tar bildene Ryanair fra månen de eller? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Bilder kommer sier du for en uke siden..Tar bildene Ryanair fra månen de eller? :D Hehe,den va god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Litt vanskelig da jeg jobber på sjøen å er mye vekke. Dette er ikke akkurat det eneste som skal gjøres når jeg kommer hjem. Men skal stikke innom fotografen å hente dem en av dagene denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Litt vanskelig da jeg jobber på sjøen å er mye vekke. Dette er ikke akkurat det eneste som skal gjøres når jeg kommer hjem. Men skal stikke innom fotografen å hente dem en av dagene denne uka. Jaja, jeg skjønner det Har reisejobb selv (det var ikke frekt ment, mere som en spøk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124953 LINK TIL BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg