brunsame Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 hei. holder på å bygger turbo på min 325. e36. skal putte inn olje kjøler, noen som vet beste plassen? hører mange legger den i en sløyfe på olje filteret, altså har en sandwitch plate, og har olje kjølern ut ene hullet og innjen andre, men man myster vell mye olje trykk av å gjør d på denne måten? har derfor tenkt at d er bedre å legge den i returen fra turbo? altså at oljen går gjennom turboen, gjennom oljekjøleren før den går tilbake i motor? noen som har noen innspill? takker for alle tips:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Sandwich mellom oljefilteret og blokka! Det du kan gjøre er å kjøpe en oljefilter flytter, så kjøre turen eller returen via oljekjøleren. Jeg gjorde dette på Volvoen min, satte filteret rett bak grillen og fikk lagd hydraulikk slanger med press koplinger på. Funka som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 mellom sandwitch og blokka? da myster man jo vertfall mye olje trykk?:s er vell ikkje akkorat lett å flytte filteret på m50 motoren siden der er filterhus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå