Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en E90 320D i titansølv som er i produksjon i disse dager.

Bilen har M-sport pakke, svart skinn, soltak +++

Jeg har bestilt den med 18" (type 193) som man får til M-pakken, men ønsker meg noe annet...

Var innom GS, og så på deres black edition felger. Synes de ser bra ut, men er litt redd for at det skal bli for mye av det gode på bilen.

Noen synspunkter på det? Noen som har bilder av denne felgen på en titansølv bil?

Noen gode forslag til felger til denne bilen (18 eller 19")?

Skrevet

Slike ting er selvsagt bare en smaksak, men personlig liker jeg ikke svarte felger uansett hvilken bil de står på eller hvilken farge bilen har. I mine øyne ser de ut som svarte stålfelger uten hjulkapsel (gamle vinterhjul)selv om de har blank ring ytterst.

Skrevet

Litt smak og behag egentlig. :)

Er felgene for små så blir det fort stålfelg-look.

Er ikke noe stor fan av helt svarte felger selv... sier jeg som har nettopp det på min egen bayertralle.

Får se om folka her klarer å spore opp noen bilder av tilsvarende bil med helt svarte felger.

Blank kant osv. kan være ganske bra på riktig bil og riktig felg. :wink:

Skrevet

Helt svarte felger synes jeg blir litt voldsomt. Ser ut som stålfelger som noen sier lenger opp her. Hvis du bryter opp med sølvkant eller noe annet blir det straks mye bedre. Denne f.eks

e5b1kabm59iexpi8tmty.jpg

Skrevet
Jeg synes at hel-sort ikke er no' særlig pent. sort senter med blank leppe går an...

Er stor fan av BMWs egne felger; 19" 225 passer godt på E90, og 19" 313 (BMW Performance) er jo helt supre! 8)

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=230870&page=6

Jeg er enig. Sort senter med blank kant eller leppe ala det CS viser ser bra ut.

Jeg føler allikevel allerede nå at jeg kommer til å bli fort lei det sorte, så jeg tror jeg dropper det... At det ligner på stålfelger er jeg forøvrig ikke så veldig enig i.

Når det gjelder BMW felger, så synes jeg 313 blir litt vel "åpne" for min smak. 269 performance synes jeg personlig er bedre.

Ellers er vel CSL (type 127..?) en helt klar favoritt hos meg. Finnes det gode replica av den å få tak i?

199 ser bra ut... Det er ikke lett dette her. For mye å velge i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...