JFL Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Hei! Ny på forumet og ny lykkelig eier av en 06 BMW 320DAT MSport.. Bilen har Xenon kjørelys, men alt annet lyser gult.. Hva slags pærer trenger jeg til parklys(ringene) og til grøftelysene(Msport) for å få de til å matche xenonlysene? Og evnt. hvor lønner det seg å kjøpe? Sånn det ser ut i dag er jo helt morna.. Har ikke skrudd av noe innerskjerm for å sjekke.. Sikkert noen her inne som har byttet allerede?? På forhånd takk! Bilder, specs o.l av gliset kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Velkommen til bimmers Kan ikke hjelpe deg med svar på hvordan pærer som trengs, men du kan jo høre med GS bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Gratulerer med ny bil:) Å velkommen til forumet. Pærer til parkringene kan du kjøpe på GS. Dele nr: 7-6002W Pærene i grøftlysene kjøpte jeg på www.rimport.no Kom meg ikke inn på nettsiden deres nå for å finne vare nr. men de heter Mtec - Cosmos Blue Halogen 4750K (Watt 50w Modell 9006) Htrade.no hadde de også. men vet ikke hvordan de er. Er HB4 pærer du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Her er noen bilder av lysene. Siste bilde er litt missvisende av grøftlysene, pga mye drit på lykteglasset. Finner flere bilder av bilen om du trykker på linken i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JFL Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Takk så mye ,det var alt jeg var ute etter! Fin bil forresten:) Nesten samme utstyrt som min, men jeg har invalide-agregat og proff veiviser og sort farge:) OBDtuning gjorde også susen.. Bruker jo ingenting og drar som et helsike:) Deilige biler (Sier en ex mercedes mann:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Takk for det du Skjønner godt at du er fornøyd Blir bra med ei omprogramering ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå