Rostad Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hadde bilen på emmsport / GS i mårres. Fikk bytta AC og vifte reima for en rimelig penge. Kjøpte innsatsfilter og bmw felgrens me d samme. Det gamle hadde gjort sitt. Prøvemonterte 4 kanalern og strakk til noen ledninger nedgjennom mot pedalene. Tror det blir mer montering til helgen Kom over en E91 med 19" CSL felger på tur til lerkendal på søndagen. fikk ikke akkurat noe mindre lyst på de. Ser ut som de matcher svartfargen ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 få på eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Har ikke noen planer for å bytte ut eksos enda. Men får se om jeg får lyst på mer sekserlyd ettervert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har i helgen tjonet litt med anlegget i biln. Har gjort grovste med kabeltrekking og har prøvemontert for for å sjekke at lyden kommer dit den skal Det som skal inni Fjernet alle deksler baki Strakk forlengelseskabelen fra adapteret og volumstyringskabel til monoblokka over pedalene Langs b-stolpen Opp ved sete bak Gjennom kabelhullet bak seteryggen Kablene kommet igjennom til bagasjerommet Hadde kun tenkt å prøvemontere nå siden jeg ikke fikk bygget subkassen denne helga. La ut komponentene på ei plate å skrudde de fast Til venstre for rattstammen er det et lite oppbevaringsrom. Jeg tok det ut og borret hul til volumjusteringen på monoblokka. Testing baki Har tenkt å bygge subkassen til helga. Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil ha det baki enda. Har tenkt litt på å kanskje få trekt opp dekslene baki med mørkere stoff så de matcher alcantara interiøret på en måte. Monoblokka har en fin blåfarge som lyser opp så det vil skille seg bedre ut på svart. Tenker jeg skal sjule blaupunkt forsterkeren. Tar seg ikke ut med den store monoblokka Er åpen for forslag hvis noen har ide'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Da har jeg fått ferdig subbkassen. Bygde den på ca 29liter. Brukte 22mm MDF. Den ble skikkeli solid. Ble overasket over hvor bra det spilte Så ble godt fornøyd med den. Gjenstår å få den trekt opp. Skal innom til bilradiospesialisten å få trekt opp den. Ble litt miskalkuleringer. Jeg la ikke merke til at stålbjelken hadde en vinkel i hver ende, så jeg fikk den ikke ut til noen av sidene : / Får se hva jeg gjør etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Da har jeg fått anlegge sånn ca som jeg vil ha det. Mangler hovedsaklig å få trekt opp kassen nå. Hadde en økt med bilen i går. Fikk bytta lokari på høyre siden da det var knekt å tempsensorn hang bare å dingla nermest. Det gamle hadde sett sine dager Det nye på plass. 4kanaleren monterte jeg bak på dekselet på venstresiden i bagasjerommet. Strekte kablene slik at de unngikk det som var av 12v kabler. Jeg ble fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Plan for våren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 På tide med en liten oppdatering Har montert xenon i tåkelysene. 6000k 35w. Det snødde bra en stund! Fikk vasket bilen denne uken. Brukte Meguairs quick detailer. Blir blank og fin! Var ute i dag og tok noen bilder: Har fått fjernet handsfree'en som hørte til nokia 7110 og erstattet den med en som passer htc heron min Har bygget inn en usblader og 3.5mm jack plugg og lagt kablene og laderen til høyre for rattstammen. Så nå går telefonsamtaler og musikk fra spotify gjennom anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Da var det på tide med en oppdatering. Fikk en pakke fra koed med FK highsport coilvers. Kjekt med litt grønnsaker under montering Gammel Gammel vs ny montert! Bytta bare fram på fredag. Ble bra stuk på biln da ja Gikk veldig greit å montere fra. Vi brukt 10 min på andre siden når vi hadde fått det i fingrene Skrudde ned så d var igjen ca 2cm med gjenger i igjen.Hadde på 3mm spacer fram. Men tror jeg skal ha på 1cm. Dagen etter fant jeg ut at den måtte lenger ned. Så nå er det bare 5mm med gjenger igjen Så var det en bolt som krangla noe jævli. Her er resultatet: Bak var det nokså mye mer knotete. Måtte løsne kalipper og et stag for å få den ut. Mye interiør som må demonteres også. Gammel vs ny bak. Bak hadde vi skrudd ned litt for mye, så det ble justert opp noe. Satte på 3mm spacer bak også. Er STORfornøyd med senkinga. Ble veldig bra. Ble en drøm å kjøre! De forige demperne framme var gåen, så den sitter godt i alle svinger nå Den er dog meget lav under. Skvettlappene tar bort det meste. Prøvde å kjøre med full bil også. Ble ingen subbing hjule var så langt oppi at felgen nermet seg skjermen. Fant en uskyldig 5 serie for å få fram litt kontrast Ja. Skittn bil. Bilen skal til Scandic Shine i morgen for en skikkelig shine Kommer bilder av ren bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Skru lavere Bilen blir bare bedre å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Meget bra!! Har akkurat bestillt justerbartsett, valget stod mellom FK Highsport og FK Silverline, valget ble Silverline da dette er rustfritt. Hva bestillte du utenom det justerbara settet?? Nye topplager? fremme og bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Skru lavere Bilen blir bare bedre å kjøre! Må prøve meg litt fram må vell heves noe når jeg skal få det godkjent. Lurer på hvor mye det vil sette seg selv og. Meget bra!! Har akkurat bestillt justerbartsett, valget stod mellom FK Highsport og FK Silverline, valget ble Silverline da dette er rustfritt. Hva bestillte du utenom det justerbara settet?? Nye topplager? fremme og bak?? Hadde vært greit med rustfritt stål ja, men får se om jeg står å bannes en gang jeg skal justere på de Bestilte ikke noe utenom. brukte de orginale, men spekulerer på om jeg skal kjøpe GS performance sette, for få justert det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Regelen er 50 cm opp til underkant av reflektoren på hovedlyktene når den skal godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Så de ser ikke på klaring ved hjulene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Joda, men når du skal ha 50cm opp til lyktene har du god nok klaring i massevis. Jeg godkjente min med 51cm opp til lyktene, nå står den med 44-44,5 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå