Rostad Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Har kommet noen deler fra Ebay. Tenkte jeg skulle se om billig diagnose utstyr kunne brukes. Fikk det for 6 pund har du montert m-pedalene enda? byttet du ut de gamle pedalene eller skrues de rett på de orginale? ellers en super fin e39 ble gira på og senke bilen min og ps. kor mye betalte du får senke settet? Har ikke kommet så langt enda. Må rengjøre invendig hvis jeg skal ta noen bilder så mulig det blir til helgen. Ble ca 8200kr fra koed + frakt. Knall fin femmer Så på noen bilder at du hadde oransje park samtidig som tåkelys, noe du har gjort eller ? Det løses så enkelt ved å ta ut den orginale parklyspæra I allefall på prefacelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Da har det skjedd litt forskjellig. Montert ringer i intrumentene: Montert powerflex foringer på caster armene: Så ble det jo en snodi hendelse sist lørdag. Hadde sjåfør på bilen siden vi skulle på byen på lørdag. Parkerte midt i kongensgata i steinkjer. Jeg gikk for å ta ut penger og sto me ryggen til bilen, sjåføren skulle vise en kompis at man kunne holde inn lås opp knappen for å åpne vinduene, og akkurat når han trykker på åpneknappen går airbaggen av med ein smell. Jeg trodde noen hadde kjørt på bilen min og snudde meg, men det var airbaggen. Så begynte det å ryke noe jævli fra rattstammen, så sprang baki bilen å reiv av minus polen på batteriet. Fikk avverget at det begynte å brenne. Sleperingen hadde kortsluttet(igjen). Forige gangen dreiv jeg å rengjore bilen med en litt fuktig klut, så da måtte det ha kommet neddi noen dråper, men denne gangen vet jeg ikke helt hva som har skjedd. Men sleperingen ble kjøpt brukt på koed. Nå sender de meg en ny slepering, så håper på at det kun er den det er noe med. Noen bilder Bilen ble senka utterligere når jeg bytta foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Da har jeg vært på bilradiospesialisten og handlet litt De manglet jo selfølgelig adapterkablene som skal være mellom spilleren og forlengelsenkablen til forsterkeren. Men blir vell ikke montering med en gang.. Fikk vaska bilen hos Ren Bil på heimdal. De er greie å ha me å gjøre Tok et bilde av glise Hei! Eg har en 525 eg skal montere en sub og forsterker i som eg har hatt i ein tidligere bil. Hvilke deler kjøpte du for å koble til forsterkeren til den originale stereoen? Skal ha tilkobling til ipod, har du det, evt hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Kjøpte en blaupunkt forsterker med adapterkabler til orginal anlegget slik at blaupunkt forsterkeren henter signalet fra orginalanlegget og bruker de høytalerne og kablene som er orginale til lyd. Jeg strakk opp en vanlig Jack 3.5mm til en ingang på forsterken. Jeg har en HTC hero, så hvis du ser litt videre i tråden ser du hvordan det er gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Var ut med ene framdempern å sjekka litt i hælga. Gåent tårnlager. Derme ble følgende bestilt: Kanskje d blir mulig å få tatt 4hjulskontroll nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Fin bil og stilig prosjekt! Men hvor handler folk spacers? koed eller? og har du også lengre hjulbolter, eller går det fint med de originale? stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Har ikke spacere på nå. Har ikke lengre bolter heller, men gikk fint med 5mm med orginale bolter. Fåes vell kjøpt på koed/GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 På tide å vekke tråden fra dvale. Har endelig fått taki de hjula jeg har ønsket leeeenge! Teaser: Kommer flere bilder til helga etter vask å voks og muligens pussetreff på GS bildeler i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 virkelig fin bil ser frem til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Her kommer noen flere bilder. Skiftene vær i trondheim, så bilen er ikke helt ren. Fornøyd Spekulrerer på å senke den litt fram. 1 cm kanskje. Kommer kanskje noen bilder fra GS treffet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Var ut med ene framdempern å sjekka litt i hælga. Gåent tårnlager. Derme ble følgende bestilt: Kanskje d blir mulig å få tatt 4hjulskontroll nå va vel ikkje Godkjente disse? syns eg les det i GS katalogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Vet ikke. Jeg hadde de på da jeg fikk godkjent senkesettet på biltilsynet, men ikke sikkert han la merke til det. Det er uansett byttet tilbake til orginalt. Det ble slakke i den ene og det lagte mye lyd vertfall på vinters tid. + at det ble ganske så stivt. Så jeg er glad jeg har de orginale når jeg fikk på 19" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå