Søviknes Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 hei skal selle en e34 520 delebil. vil helst selle den komplett, men viss d kun er snakk om deler da vil ej ha en god pris på det . må bli kvitt den fort på grun av plass mangel. føller med 4 helt nye felger , samme felgene som er på fremjula. motor tikker litt. bilen er so å sej komplett, på bilde så er der ikkje bakluke men har den;) bilen starter;) kom med bud;) kan kansje byttes vekk mot merke verktøy. kan byttes vekk, alt etter som ka det er for noe...heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 nomere mitt 91913743:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 skilta er kun montert av, er ikkje levert inn, bilen er også kjørbar. så det er egentlig bere å ordne endagers forsikring, om den skal kjørast vekk. årsavgifta er betalt, den kom bere ikkje gjøna eukontrollen på grunn av rust i kanaler. betalte 13 tusen for den for 1 måne sida:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Kjøper den jeg. Har prøvd å få tak i deg på telefon. Treng deler evt.prosjekt. Kan hente i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 yess den e grei;) d va vel du som ringte i sta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Kom meg vel heim med begge bilene. 520`en virkar mykje beire en venta, måtte skuast i gang på ferja men ellers grei. Har no ein haug med delebilar og enda ein som er for god til å bruke berre som delebil. Får sjå kor mykje rust som er i kanalar, kansje eg skal sveise inn nye. Takkar for handelen som eg er veldig fornøgd med so langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 bra du er fårnøgd;) du har gjort et bra kjøp:D:D lyke t videre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg