knut_olestad Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Tror dama hadde drept meg om jeg skodde jettan hennes med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Neeehh, det tror jeg ikke 9000,- noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Felga ligger fortsatt inne på et teppe hos meg, så de kan kjøpes når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 sykt gromme, hadde jeg hatt bil og bruke dem på så veit jeg hva jeg skulle ha gjort! har ikke noe bilder av de på bil da? eventuelt så må du teste så vi får se hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hmmm.. Ja, mulig det får litt fart på sakene:) Skal se om jeg smetter dem på bilen løpet av neste uke og slenger ut et demobilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 gjør det! hadde vært fett å se hvordan de ser ut. Ikke at jeg har råd fordet da.. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Selg bilen så har du råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Bring up my post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Har bud på 8000,- inkl. frakt fra "Tysse" her på forumet. 8000,- ekslusive frakt(612,- med egenembalasje iflg www.posten.no ) så selger jeg dem. Førstemann til mølla. Har mulighet til å ta med felgene nedover til Oslo førstkommende søndag eller mandag uten ekstra kostnad(blir i Oslo t.o.m. torsdag). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Tysse var visst ikke like seriøs som jeg trodde, så han hadde visst kjøpt noen andre felger etter han la inn bud på mine. Med andre ord er felgene fortsatt til salgs. Selges for 7500,- eksklusive frakt! Lavere pris enn det skjer ikke, da beholder jeg felgene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Han bydde deg jo 8 ink frakt men du sa jo nei 8 pluss frakt.. Hva var useriøst med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg ga han lavere pris enn 8k pluss frakt, så da skulle han tenke over det. Trodde det var normalt å gi beskjed tilbake hvis man ikke skal ha en vare man har lagt inn bud på jeg, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tysse Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 La meg korrigere litt 8300 er ikke mindre enn 8000 sist jeg sjekket, å jeg ga jo beskjed at jeg hadde handlet meg felger slik du kunne selge di til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Da må jeg korrigere deg igjen og si at prisen jeg ga deg ER lavere enn 8000,- pluss frakt. 8000 + 612 = 8612 Prisen du fikk var 8300 kr, noe som da er ganske nøyaktig 312kr lavere enn prisen jeg opprinnelig forlangte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå