Torek Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg gir meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Bump Er det altså sååå liten interesse rundt disse felgene?! Jiises.. Jeg som synes de er så tøffe, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Har du lagt dem ut på vw-audi klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hadde jeg enda hatt en e30 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Har du lagt dem ut på vw-audi klubben? La dem ut i går. Én som vil bytte, men vil helst ha money.. Trodde jammen ikke disse skulle være så tungsolgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Send en mail til parts & retards, de formidler jo sjeldne felger til vw-folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Jasså? Da må jeg prøve det! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Har du lagt dem ut på vw-audi klubben? La dem ut i går. Én som vil bytte, men vil helst ha money.. Trodde jammen ikke disse skulle være så tungsolgte. ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Les én gang til hvis du misforstod første gang. Ikke alle som liker 20" chromfelger fra Sharif vetu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 SOLGT! Tråd kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå