Gå til innhold

Helt vill bass.


Anbefalte innlegg

Hei

Koblet opp anlegg i BMWen i går. Hadde en basser og forsterker baki den for litt siden, det spilte greit. Men kjøpte ny forsterker og kasse på torsdag, og koblet opp i går. Kablene lå der fortsatt.. Når jeg slår på spilleren så spiller bassen bare helt sykt, dunker ikke til musikken eller noen ting, bare full fart hele tiden liksom. Noen som har vært borti noe sånt? Har prøvd med andre kabler fra spilleren til forsterkeren også, samme greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan være justeringer bak på forsterkeren som er problemet her, der du bestemmer selv hvor mye bass boost den skal gi osv. Kan hende at det er derfor den bare spiller helt vilt, og ikke går i takt med musikken, det skjedde med en kamerat ;) Og han justerte tilbake litt på bassboosten, og en til jeg ikke husker helt hva heter, da spilte den likt med musikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle svare her :) Fikk svar på mitt problem her :) Jordledningen tok borti signalkabelen så når jeg skrudde opp så gikk forsterkeren ned på halvt nivå. Jeg fant ut noe motte være galt siden alle lysa lyste på forsterkeren når jeg skrudde litt opp. Jeg såg ikke feilen med en gang,,Motte snu forsterkeren for å se det,,en enkel liten tråd tok borti, Når jeg fikk fiksa dette så ble det andre boller inni bilen :) nå kan jeg spiller trusa av nabokjerringa igjen,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...