marararius Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Hei Koblet opp anlegg i BMWen i går. Hadde en basser og forsterker baki den for litt siden, det spilte greit. Men kjøpte ny forsterker og kasse på torsdag, og koblet opp i går. Kablene lå der fortsatt.. Når jeg slår på spilleren så spiller bassen bare helt sykt, dunker ikke til musikken eller noen ting, bare full fart hele tiden liksom. Noen som har vært borti noe sånt? Har prøvd med andre kabler fra spilleren til forsterkeren også, samme greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melder Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 pulser den liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ja, den dunker i ett sett liksom, samme tempo heile tiden. (fort) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 sjekk at jordingen er i orden, hørt om dette i forbindelse med jordingsfeil før. (motorboating heter det fordi det høres ut som en motorbåt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Men jeg hadde jo annet anlegg i den for et par uker siden, ikke gjort noe med kablene siden det. Så det er jo litt rart. Skal sette inn anlegget til en kamerat etterpå, å se hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juniormathisen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Om det nye anlegget trekker mer ampere enn det gamle så er det godt mulig at jordingen din ikke holder mål lengre. jo større effekt og ampere drag, jo mer kritisk blir det med ett godt jordingspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Har samme problemet med mitt anlegg, men der hjelper det å vri og dytte litt på phonokablene... Er dårlige kabler eller ustabile kontakter inn på forsterkeren i mitt tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Kan og være att forsterkeren får for mye/eller for lyte strøm.. Skru ned bassen, eller volumet på kor høyt subben skal spille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 sjekk og fasevenderen. men typisk er at det er for lite strøm. akkurat som når bilen er flat så sier starteren tikk tikk tikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsi pepsi Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 har du koblet remot ledning på plussen til forsterker? da får du også sånn hurtig pulsing på bass element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Har koblet remoten riktig.. Men skal sjekke jording på nytt, men rart siden det ikke var sånn når jeg hadde det andre anlegget i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jepsi pepsi Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg fikk pulsing på bassen når jeg mont anlegget mitt, og da hadde remot led kommet borti pluss på forsterker ble kvitt pulsingen når jeg skiftet forsterker, så noe har da skjedd, på en rar måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Kan være justeringer bak på forsterkeren som er problemet her, der du bestemmer selv hvor mye bass boost den skal gi osv. Kan hende at det er derfor den bare spiller helt vilt, og ikke går i takt med musikken, det skjedde med en kamerat Og han justerte tilbake litt på bassboosten, og en til jeg ikke husker helt hva heter, da spilte den likt med musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitedals Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hei tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle svare her Fikk svar på mitt problem her Jordledningen tok borti signalkabelen så når jeg skrudde opp så gikk forsterkeren ned på halvt nivå. Jeg fant ut noe motte være galt siden alle lysa lyste på forsterkeren når jeg skrudde litt opp. Jeg såg ikke feilen med en gang,,Motte snu forsterkeren for å se det,,en enkel liten tråd tok borti, Når jeg fikk fiksa dette så ble det andre boller inni bilen nå kan jeg spiller trusa av nabokjerringa igjen,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Så bra du løste problemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå