Gå til innhold

Startproblemer E34 M5 3,8. Får verken gnist eller bensin..

JonEldaR
 Share

Anbefalte innlegg

går bensin pumpa?

jordig til motor har du koblet på?

har koblet jording til motor ja, bensinpumpa starter ikke nei. Men om jeg trekker konstant pluss til sikringen til pumpa så starter den.. så d må være noe som bryter strømmen før sikringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går bensin pumpa?

har koblet jording til motor ja, bensinpumpa starter ikke nei. Men om jeg trekker konstant pluss til sikringen til pumpa så starter den.. så d må være noe som bryter strømmen før sikringen :P

Så bensin pumpe starer ikke opp i det heiletatt når du kjør motoren på startmotoren?

på E34 så starter ikke bensinpumpe før motoren roterer. hjelper ikke bare å sett den på tenning.

For meg så høres det ut som veivakselsensor er defekt eller glemt å sett inn skilen i sporet på triggehjulet sånn at den ikke står rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går bensin pumpa?

Så bensin pumpe starer ikke opp i det heiletatt når du kjør motoren på startmotoren?

på E34 så starter ikke bensinpumpe før motoren roterer. hjelper ikke bare å sett den på tenning.

For meg så høres det ut som veivakselsensor er defekt eller glemt å sett inn skilen i sporet på triggehjulet sånn at den ikke står rett

åja, skal sjekke dette etterpå, får måle hvor mange ohm de er på. takk for tips :)

men er du sikker på at pumpa ikke starter før startmotor, er vertfall det som er vanlig

edit: tror heller ikke bensinpumpa går når startmotoren går :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...