JonEldaR Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Har problemer med start etter å ha satt i motor etter overhaling. Motor går rundt og alt, men vil ikke tenne! Noen som vet hvor bensinrelèet ligger på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 noen som vet om det kan være startsperren som ligger inne på grunn av at motor har vært ute? og eventuellt hvordan man kan løse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 selge til meg kan være ews om du har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 hva med cps-en? sjekket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 cps? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 cps -> kam sensor, og så er det veivsensor som bør sjekkes, kontaktene er vedsiden avhverandre. skal vel ligge på: cam-sensor: ca 1200ohm veivsensor: ca 600 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 ahh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 skal sjekke de i mårra, ga opp for kvelden men kan dette føre til at den sperrer for bensin og gnist altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 noen som har flere forslag før jeg stikker bort i garasja igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 går bensin pumpa? jordig til motor har du koblet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 går bensin pumpa?jordig til motor har du koblet på? har koblet jording til motor ja, bensinpumpa starter ikke nei. Men om jeg trekker konstant pluss til sikringen til pumpa så starter den.. så d må være noe som bryter strømmen før sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 går bensin pumpa?jordig til motor har du koblet på? har koblet jording til motor ja, bensinpumpa starter ikke nei. Men om jeg trekker konstant pluss til sikringen til pumpa så starter den.. så d må være noe som bryter strømmen før sikringen Så bensin pumpe starer ikke opp i det heiletatt når du kjør motoren på startmotoren? på E34 så starter ikke bensinpumpe før motoren roterer. hjelper ikke bare å sett den på tenning. For meg så høres det ut som veivakselsensor er defekt eller glemt å sett inn skilen i sporet på triggehjulet sånn at den ikke står rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 går bensin pumpa?jordig til motor har du koblet på? har koblet jording til motor ja, bensinpumpa starter ikke nei. Men om jeg trekker konstant pluss til sikringen til pumpa så starter den.. så d må være noe som bryter strømmen før sikringen Så bensin pumpe starer ikke opp i det heiletatt når du kjør motoren på startmotoren? på E34 så starter ikke bensinpumpe før motoren roterer. hjelper ikke bare å sett den på tenning. For meg så høres det ut som veivakselsensor er defekt eller glemt å sett inn skilen i sporet på triggehjulet sånn at den ikke står rett åja, skal sjekke dette etterpå, får måle hvor mange ohm de er på. takk for tips men er du sikker på at pumpa ikke starter før startmotor, er vertfall det som er vanlig edit: tror heller ikke bensinpumpa går når startmotoren går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojstejn Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Har du sjekka at hjernen er skikkelig jorda? Jeg slet med gnist og bensin inntil jeg begynte å rikle med plasseringa av hjernen, heiv en metallbit under hjernen for å holde den på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå