saure89 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 kan også legge til at eg har kobla på scop når bilen går. å då ser eg at trigger signale begynner å flate ut etter 2000 og blir null signal på 2500.
ehrnst Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 har du prøvet med motstand? vil også råde deg igjen til å sjekke msextra.com
saure89 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 lest inn på msextra. må bestille motstand då ej ikkje he fått tak i noke i nær område. alt er prøvd å bytta ut pluggleddninga trigger osv.. skal prøve å koble vekk heile relebrette også det eg synst er litt rart er at når eg måler leddningane frå triggeren når den går er at den er opp i 50 v vekselstraum når den kutter ligger på en 10-15v på tomgang.synst det var en veldig høg spenning vertfall.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Spenninga stemmer nok den. Blir høy spenning men liten/ingen strøm. Du har vel noe defekte eletronikk greier liggendes du kan låne motstand ifra. radio/rc utsyr osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå