Azeton Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Girkasse passer overens, ledningsetter skal være likt. Men det kommer ann på om du har siemens eller bosch motorstyring.. Har du siemens motorstyring nå og bygger om til bosch, så er det litt som må gjøres, men alt lar seg gjøre. Dessuten er alt større på M50B25 gasspjeld, luftfilterboks, lmm osv. Så kjøp deg en så komplett motor som mulig!
ulriksen Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Godt mulig at m20 og m30 girkassa ikke går overens, men m50 girkasse er helt lik. Har snakket med 3 bmw verksteder som bekrefter detta;) Jeg tror heller det ikke er noen sak å skli gjennom eu kontrollen eller teknisk, men det er viss det skjer et uhell, det er da du sitter i saksa.
ulriksen Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Godt mulig at m20 og m30 girkassa ikke går overens, men m50 girkasse er helt lik. Har snakket med 3 bmw verksteder som bekrefter detta;) Jeg tror heller det ikke er noen sak å skli gjennom eu kontrollen eller teknisk, men det er viss det skjer et uhell, det er da du sitter i saksa. Ok, takker
525i1991 Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 niclas, var akkurat det jeg sa:P jepp, det er sant det du sier. kan jo forsikre som 525 da hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå