Hauso Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Jeg bestillte i forrige uke noen klistremerker fra www.autoart.no. Bestilte 4 merker til 155 kroner. Huket av på at jeg skulle få en giro i posten, noe jeg trodde ville komme med merkene. Noen dager senere fikk jeg en konvolutt fra autoart.no, og der lå det kun ETT av klistremerkene jeg hadde bestilt, men ingenting annet. Det jeg lurer på er hvorfor? Noen som har lignende erfaringer med dette firmaet, eller andre tilsvarende? Tenkte jo jeg skulle betale for det, men kunne jo tenke meg de resterende klistremerkene, og en faktura, med et konto nr:P Takker for svar:D
Sjøbuse Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 send en mail til de og spørr. eller ring. er nok det enkleste og ta kontakt med de og spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå