PIIIPower Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Det ser ut til at jeg må av med navet for å få bytta bremseskjold, eller kan jeg kappe i skjoldet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 ja jeg fikk gjort dette på et verksted di kappe det i 2 funker bra det hvordan di satte det sammen aner jeg ikke men det virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 hehe ja, men hvordan skal jeg gjøre det? Kan jeg kappe over det tynne staget øverst, som er under brekk wieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 bekalger jeg fikk et verksted til og gjørre dette . ringe et verksted og hør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Her ser du hvordan jeg byttet på 7eren. Samme opplegg på 5 serien så vidt jeg har skjønt. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82083&postdays=0&postorder=asc&start=105 Er litt info på siden før og etter også mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 ikke helt likt, jeg har mer hull i skjoldet. Skulle ha fått bytta uten å ta av navet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg bruker å kappe dem nesten i 2 og bøye dem over navet. Deretter er det bare å sette i de 4 skruene som holder det på plass. Dette blir gjort på verksted også, for tar man av navene går som regel hjullagrene istykker og hvis du berger dem får du garantert lyd i dem etter noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Takk, det var det jeg ville høre Jeg trenger bare å kappe det tynne staget under inføringa av brekkwaieren regner med at det løser seg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå