Gå til innhold

hvorfor passer ikke ny delene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte nye deksler til dørhåndtak (utvendige) til min e36 cab, nå når jeg lakkerte bilen, men får ikke di nye på plass.

er det noe hint/tips på hvordan disse skal monteres.?

Skrevet

sikker på de er til riktig model. mulig håndtakene er andreledes på forskjellige årsmodeller? vet ikke om de er det. men er vel mulig

Skrevet

hmm di e kjøpt til min mod. og ser lik ut som di som ble demontert.

men di vil ikke sitte på.. =( skjønner ikke helt hvorfor..

Skrevet
Du har fått en mm mere lakk på bilen.. Kan det være derfor?

jah det kan jo være derfor. men det tror jeg lite på..

det er jo mange flere som har lakkert bilen uten dekslene på og kunne motere dem igjen etterpå..

savner en DIY på dette problemet.

Skrevet
Du har fått en mm mere lakk på bilen.. Kan det være derfor?

jah det kan jo være derfor. men det tror jeg lite på..

det er jo mange flere som har lakkert bilen uten dekslene på og kunne motere dem igjen etterpå..

savner en DIY på dette problemet.

Hadde det vært en DIY på alle mulige problemstillinger så hadde vel ikke bimmers eksistert.! ;-)

Ta heller å lag en DIY selv når du finner ut av det, så kan du hjelpe andre som får samme problemet i framtiden...

Skrevet

bruker jo bimmers.no til å komme i kontakt med noen som har hadd samme problemet tidligere.

men kan godt hende jeg tar noen bilder og lager en DIY visst dette er noe flere lurer på.

noen som har vært bort dette tidligere?

Skrevet

hvis det er dekselet rundt selve dørhantaket blir disse festet med at man skyver en metallhake inn/ut. Du ser den gjennom et lite hull på innsiden av døren (litt ovenfor der som selve låshaken på døren er)

Skrevet
hvis det er dekselet rundt selve dørhantaket blir disse festet med at man skyver en metallhake inn/ut. Du ser den gjennom et lite hull på innsiden av døren (litt ovenfor der som selve låshaken på døren er)

det er dette dekslet jeg lurer på jah.. =)

ble jo straks litt klokere av det du skrev.

men klarer du og forklare litt bedre hvordan dette gjøres?

Skrevet

åpne døren. Se på døren i bakkant, der skal det finnes et avlangt hull i samme høyde som dørhantaket. Det kan være det står en gummipropp i dette hullet. Lys inn i hullet, da vil du se en metallhake. Denne kan skyve inn og ut. Det er denne som fester dørhantaket. Sett hantaket på plass og skyv metallhaken inn (eller dra den mot deg) husker ikke i farten.

Skrevet
åpne døren. Se på døren i bakkant, der skal det finnes et avlangt hull i samme høyde som dørhantaket. Det kan være det står en gummipropp i dette hullet. Lys inn i hullet, da vil du se en metallhake. Denne kan skyve inn og ut. Det er denne som fester dørhantaket. Sett hantaket på plass og skyv metallhaken inn (eller dra den mot deg) husker ikke i farten.

takk takk. skal prøve dette..

Internett og bmw forum e fantastisk.

istede før å plages å ødelegg, så spørr man å får hjelp =)

takker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...