Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Jeg selger min e30 335 i deler no. Selger: -M3 Bakspoiler med fleps. (1300kr) -Komplett ombygging til 325 bremserbak (2000kr) -1 Sett på 15" felger (1000kr) -Dashbord uten skader (500kr) -(Ny)Spylervæsketankt fra E30 M3 passer der batteriet skal sto framme (500kr -(Ny)Kjølevæsketank til Face-lift (500kr) -Ac-snitzher front S3 (1000kr) -Senker fjær med tuv papirer på 45/45 (1000kr) -Liten kjørecomputer komplett med alt (1000kr) -(Ny) spacere 35mm 2stk 4*100. (400kr) -(NY) grill med nyre (komplett) (400kr) -Baklykt -El. Vindusheis til 2dørs passer til pre.face og facelift. Følger også med vindusheis knappen (1000kr) -(NY)Instrument ring. Matt krom(titan look) (400kr) -Skilt plate. Til pre-face. Face-lift look (300kr) SOLGT -(Ny) Sorte DE lykter -(Ny)M-tech2 bak fanger til pre-face -(Ny) Fram skjerm høyre og venstre org bmw -(Ny)M-tech matter innvedig i bilen og i bagasjerommet -(Ny)M-tech gearkule med lys -Dørpanel -(Ny)Blink lys på skjerm og foran -Skadet M535 radiator -E32 750 hovedbremsylinder passer til E30 -Kardang med sperre -Midtarmlene -M535 Motor,gearkasse 265cr og mellom aksling -Stor kjørecomputer -17" Borbet felger -Facelift grøftlys i plastik -2 Sett på 17" felger -M-tech ratt -Sport Skinn interiør -M-tech2 sidekjørt tilpasset til pre-face -Orginal Speil elektrisk. (farge diamant svart) -Lås sylinder rundt om heile bilen med 2 nøkkler. nesten nytt -Sentrallås til 2dørs -Indre og ytre styrekule høyre side. -Komplett ombygging til facelift front -(Ny) Panster org bmw -Bakrute senker -Hvit Plate i bagasjerommet Har masse andre deler også. så bare spør Vist det er noe spørsmål så bare send i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Alt som er på bildene er til salgs M3 bakspoiler med fleps Bakrutesenker Facelift frontplate som følger med komplett facelift front 15" felger 17" felger Borbet A med godedekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 No har jeg sendt pm til alle. vist det blir enda større interese så blir det salg av deler. kommer masse andre deler i tilegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hvordan monteres M-tech II bakfangeren? Har du bilde av midtarmlen? 1000 kr for begge framskjermene eller per stk? Hva er det du har inkludert i "komplett front facelift"-pakken? Er DE-lyktene, girkula og M-tech mattene brukt? Gjerne legg ved bilder! Kan hente om det blir kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 M-tech 2 bakfangeren monteres med orginal innfeste som er på pre-face. Framskjermene er 1000kr for begge 2 Komplett facelift front -Støtfanger -Frontplate -Demperan Alt som må til for å få facelift front Frontplaten er den med størstlufting samma som Alpina B6 facelift hadde. Hvordan monteres M-tech II bakfangeren? Har du bilde av midtarmlen? 1000 kr for begge framskjermene eller per stk? Hva er det du har inkludert i "komplett front facelift"-pakken? Er DE-lyktene, girkula og M-tech mattene brukt? Gjerne legg ved bilder! Kan hente om det blir kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Ok, hvor holder du til? Er interessert i framskjermene, M-tech II bakfangeren, DE-lyktene om standen er fin og M-tech mattene og girkula om de er relativt lite brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 DE-lyketene er helt ny M-tech mattene er helt ny Girkule er også helt ny Framskjermene er også helt ny Holder til i Stordal ved Sjøholt(Ørskog) ved Ålesund Ok, hvor holder du til? Er interessert i framskjermene, M-tech II bakfangeren, DE-lyktene om standen er fin og M-tech mattene og girkula om de er relativt lite brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Ok, holder til i Vestnes jeg. Når kan de hentes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ok, holder til i Vestnes jeg. Når kan de hentes? Må få tenkt meg til i morgen kveld om det blir salg av delene. virker som det er ganske så stor interese for delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Ja, tenk i vei! Henter de delene jeg nevnte over her tvert om du selger de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ja, tenk i vei! Henter de delene jeg nevnte over her tvert om du selger de! supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Bumper denne for å få opp interessen, du må selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 har du fortsatt grøftelys face lift e30 ?? svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 hei du har motor enda`? den passer rett nedi e28? km stand på motor. Alt fungerer`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå