knut_olestad Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Oh, har ikke fått med meg at du har laga prosjekttråd Gleder meg som en gris til du blir ferdig
Gis535 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Ser bare på E28 du veit knut. Har no fått tatt noken bilde i normalt lys no. E bare gruna lepper på front og bakfangere enda, å i har ikkje fått speil og sideskjørt att fra lakking. men de bynne å bli bil.
knut_olestad Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Grønnfargen kjem kje heilt fram, den e langt finare i virkeligheten
fish Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Se der ja... Nice... Takk for sist... På tide at du fikk "entusiast-bimmern" på veien igjen...
bmw520 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Litt penere nå, en når jeg var i verkstedet med Øystein å så på den ja;)ble jo meget pen jo,men vinge bak hadde vært greit.
Gis535 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Takk Takk. E ikkje kvar dag i tar me tia te å vare på forume i hell desvere, men men. E langt i fra feridi enda. Arti med litt gamal film da. Va uten spere ta da. Har dreve å lurt på en liten orginal vinge lenge men i har ikkje klart å bestemt me enda. Turbo først. Har bynt å dilla litt att, skall knekke nokka M5 te sommarn vetu.
NeonMuffler Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 flott bil, digger den. hva er prisen på KW settet du har? kom det ferdig sveisa om spindler? er det også mylig å kjøre den når den ligger helt nede?
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Se der ja. Denne bilen syns jeg ble knallstilig. Passe lav og rette felger Gratulerer
Gis535 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Trur i ga ca 15000,- får 3år sia. Den gangen va de bare å få kjøpt på norsk bildelesenter. Alt va ferdi, måtte bare kjøpe tårnlager fra E28/E30 å trøkke på hjullager. I kjøre med 8.5x18 felger med 225/45/18 å 10mm spacer i dag, å mine frammskjermer er veldi bredda. Ikkje valsa men banka ut å forma får hånd, lell tar de litt borti både inni å på skjermen når i legg over full sving. Går veldi grett da. Målte bilen får ett par uke sia, da va den ca 110 - 115mm lavar en orginalt. Grett nokk de.
NeonMuffler Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 si ifra hvis du kommer over, eller skal selge de du har da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå