Moe Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Endelig fått kærra meg til å kjøpe meg BMW. Gikk fra ein Audi a4 2003 som var ferdig modda... Ekstremt fornøyd med denne bilen! Går meget bra! Original m-sport Sparkling graphite 19" BBS CH Navi og ein haug med ekstra stasj... Potensielle mods for denne kjerra blir: Performance griller Performance diffuser. ipod docking station. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Der har vi bilen sin ja Utrolig pen og fet E91 gratulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 gratulere med en fin BMW og velkommen til bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Takker! Fekk tak i eit pent brukt eksemplar fra Tyskland. Nesten som den ikkje var brukt inni.. meget pen utvendig også... Liker egenskapene til denne 2liter BMW dieselen... Går meget godt og igrunn ganske annarleis enn min x 1.9 tdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Gratulerer med ny bil! Bor i Rygge også ser jeg, holder til på Krapfoss jeg Ser vel bilen rundtom i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Se her ja! Bra med flere folk i nærområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Pen bil! Liker de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Da er performance griller og nyrer bestilt...bestilte i svart... Trur det blir fetare enn i karbon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Noe sier meg at dersom du en dag stiller opp med bilen på en liten photoshoot, hadde jeg ikke klaget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 utroli flott bil! Tørr jeg foreslå blackline baklykter? disse er nydelige på E90/91.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 utroli flott bil! Tørr jeg foreslå blackline baklykter? disse er nydelige på E90/91.. Skjønte eg hadde gløymt noko... blackline lykter er NESTEn eit must på sparkling graphite og mørke biler generelt... Det må jo også tas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Ja det må tas Her er en E90 Sparkling Graphite med blacklines: Ikke det beste bildet, men blacklines må du rett og slett ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Da blir den helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Ser bra ut dette, men anbefaler absolutt å putte på blackline baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Grattis med ny bil og velkommen til bimmers Lekkert med BBS felger. Begynner å få veldig lyst på en slik som bruksbil. Kunne tenkt meg noe som ikke brukte 1,5l på bykjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå