Moe Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Fin bil i fin farge!Hvilken dim er felgene? Er det samme foran og bak eller er det 8,5 & 9,5? 8,5 et 35 framme 8,5 et 20 bak (større konkav look enn 9,5..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Pen vogn du har ja Felgene kler bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Vurderer nå å ta meg ein tur til Svendsen eksos å få fiksa meg nokre nye bakstusser. Såg ein e91 her i byen som hadde gjort det samme. Såg veldig gromt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Flott vogn dette. Fin farge og flotte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 skal du ta turen på Rudskogen den 22 23 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 skal du ta turen på Rudskogen den 22 23 eller? Ja kanskje eg tar med meg sønnen min og tar ein tur og kikker.... Ser det litt an... meldt ok vær tror eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Endelig vask.... Skal bli godt å få på bbs hjula nå... Men er åpen for felgbytte dersom noen andre har noe kult... Et par bilde med m194 hjula som aipheunen klarte å få bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 It's alive Gått 2 år siden sist det kom bilder her ser jeg. Den hadde nok godt av en vask og få seg en tur på catwalken. Jeg måtte tenke hardt på hva "aipheunen" var, om det var noe spesialgreier for å få felgene smooth Ser også på dine bilder at Sparkling Graphite lakken har en tendens til å variere i looken, den er sikkert veldig mottakelig for gjenskinn av farger settingen, er vel slik det er med metallic kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 lakken varierer voldsomt etter vær og vask. Møkkete bil får brunskjær, i sola blir den nesten lilla.. hadde s4 styla brilliantsvart a4 b6 avant før denne. Vil seie at denne er vanskeligere å holde pen... det sier sitt.. Men fargen er alldeles vakker nyvasket og polert... Varer som regel i eit par dager, så må man til igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Men fargen er alldeles vakker nyvasket og polert... True true Håper på litt finværsdager fremover slik at bilen holder seg pen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg har hatt takboksen min på bilen i 4 dager nå, og har allerede måtte etterstramme 2 ganger. Jeg har jo disse Iz2connect festene fra packline. Hvordan er det med dine fester? må du stadig etterstramme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikkje noko problem med min. Har ikkje etterstramma på to år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikkje noko problem med min. Har ikkje etterstramma på to år Hm, ok. Det var slik jeg og så for meg vedlikeholdet skulle være. Jeg har en mistanke om at det er for lite mellomrom mellom tak og bil, slik at luftrykket imellom der blir veldig høyt, og at dette da vibrerer veldig i festene. Når du kjører i f.eks. 80km/h, og bøyer deg frem og ser på tuppen av takboksen, vibrerer den mye da? Jeg får ganske heftige vibrasjoner når jeg når jeg kjører i 80-120km/h. Kanskje du kunne ha ta en titt på din i fart en dag? Edit: Jeg skal se om det kanskje hjelper å flytte fremre takrail lenger frem, så luftmotstanden ikke får herje like mye med tuppen av takboksen. Dog er ikke mitt feste så mye lenger bak enn ditt, utifra bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Ser du engasjerte deg i carbon splitters. Det ble aldri noe av på din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 nei... la det på is.... lyst på nye felger nå..... får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå