Gå til innhold

e91 sparkling graphite m-sport splittere...selges

Moe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 1 year later...

Endelig vask.... Skal bli godt å få på bbs hjula nå... Men er åpen for felgbytte dersom noen andre har noe kult...

Et par bilde med m194 hjula som aipheunen klarte å få bra....

8o9nabgt6llr8pntt9sj.jpg

jeguunegwsfyduorpngm.jpg

l1pr9wt7lkyopkphd2nu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's alive :) Gått 2 år siden sist det kom bilder her ser jeg.

Den hadde nok godt av en vask og få seg en tur på catwalken. Jeg måtte tenke hardt på hva "aipheunen" var, om det var noe spesialgreier for å få felgene smooth :P

Ser også på dine bilder at Sparkling Graphite lakken har en tendens til å variere i looken, den er sikkert veldig mottakelig for gjenskinn av farger settingen, er vel slik det er med metallic kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakken varierer voldsomt etter vær og vask. Møkkete bil får brunskjær, i sola blir den nesten lilla.. hadde s4 styla brilliantsvart a4 b6 avant før denne. Vil seie at denne er vanskeligere å holde pen... det sier sitt..

Men fargen er alldeles vakker nyvasket og polert... Varer som regel i eit par dager, så må man til igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje noko problem med min. Har ikkje etterstramma på to år

Hm, ok. Det var slik jeg og så for meg vedlikeholdet skulle være.

Jeg har en mistanke om at det er for lite mellomrom mellom tak og bil, slik at luftrykket imellom der blir veldig høyt, og at dette da vibrerer veldig i festene. Når du kjører i f.eks. 80km/h, og bøyer deg frem og ser på tuppen av takboksen, vibrerer den mye da? Jeg får ganske heftige vibrasjoner når jeg når jeg kjører i 80-120km/h. Kanskje du kunne ha ta en titt på din i fart en dag? :)

Edit: Jeg skal se om det kanskje hjelper å flytte fremre takrail lenger frem, så luftmotstanden ikke får herje like mye med tuppen av takboksen. Dog er ikke mitt feste så mye lenger bak enn ditt, utifra bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...