Svett18 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 BMW 518i, kom i hvit. Ble deretter (sprøyte)lakkert matt svart, med bengalack for kr 200,- pr. liter lakk! Har plukket ut luftfilteret og satt i sportsfilter, og fått smekkt på et sett med 18" felger ( 225/40/18 ). Det er et par steder på bilen der lakken mangler fordi jeg bestemte meg for å kjøre i autovernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 BILEN TRENGER SENK! BTW: Velkommen til bimmers.no Ps. Det siste bildet glemte du å sensurere over skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Velkommen til bimmers ja Hva er det på skjermen bak? Flasser lakken eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svett18 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Jo takk! ja ordnet opp i det usensurerte bildet.. Men ja, lakken har flasset av pga. en tur i autovernet.. Ikke å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Nei jeg har ingen planer om det Noen planer fremover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svett18 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hehe Ja det er MASSE jeg skulle ha gjort.. Men så er det pengane også da. Skulle ha satt i anlegg, men jeg har en dårlig dynamo som lader litt for lite, og av en eller annen grunn så bruker bilen 30 milliampær bare ved å stå avslått. Jeg skulle hatt senka bilen (helst senkesett istedet for å kappe fjørene), fått helst bytta motor(ventiltikking vettu;-) pluss at 1,8L er ikke særlig gunstig i forhold til en bil på 1,3 tonn), nye bremser og masse masse piss.. Er ikke akkurat i toppstand denna bilen serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå