Stian_B Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 Takker.. kikket litt på den på tråden din... hehe bra kvalitet og...
håk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Regner med at det er din bil jeg stadig kjører forbi i skoger? hehe, har holdt på å stoppe for en titt men
Stian_B Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Kan stemme det? hvor holder du til? bare å stoppe å kikke det.... hehe
håk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Holder til i drammen, og kjører ofte kaasa'n hjem, han bor jo rett borti gata der...
Stian_B Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Stemmer... hehe gått i klasse med han siden vi var små valper... hehe han var med på rudskogen med forrige banebilen... hehe han likte det gitt...
j_b Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 er du med ganske mye. du kjørte fra alt og alle jo
Stian_B Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 neida hagenissen tok meg hehe så feilen min da han kjørte forbi.... husker han la seg ut tidlig og da hadde det blitt trangt om jeg skulle lagt meg ut for å kjøreforbi der og... hehe men hagenissen gjorde hehe hvertfall det heatet utrolig hvor mye man lærer når man ligger bak en som kjører bedre en seg selv... lærte mye av å ligge etter han å kikke... artig å se kjøringen sin på film og... man ser lissom hva man gjør feil... så trur du må gjøre det en gang til kim, så jeg får sett min egen kjøring og utvikle meg på det og... så prøve å henge på deg etterpå... hehe
Stian_B Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Da var rondell felga lagt under pussemarskin, alle pusset ned, gjenstår sandblåsing innimellom eiker der man ikke kommer til.... regner med det blir gjort i helga og grunnet... så får vi se hvilke farge det blir...
helgeb Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 gamle-felga mine jo!! skal sandblåse mine originale m3 felger jeg også, blir montert på toyo 888 i løpet av vinteren, skal på autoslalom på søndag ell?? må få meg camber plater nå ass, mulig jeg kjøper fra gs. ser di har nye sett inne nå.
Stian_B Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Jupp stemmer det... hehe ja må skaffe deg noen r dekk.... hehe syns du var lite aktiv på våler... hehe Er ikke autoslalom neste søndag? Kjenner du noen som har sandblåsingsutstyr og sandblåser felger eller? og lakkerer til en gunstig pris?
hagenisse Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 så prøve å henge på deg etterpå... hehe Jeg er stygt redd det blir omvendt til neste år. Gikk bra den bilen din også.
Stian_B Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 Hehe nei neste år blir det dårlig, da er jeg i militæret og økonomien ikke helt på plass.... hehe men 2011 hehe... Må nok trene litt mer gitt... hehe selvom bilen går bra og fungere så må sjåføren lære seg litt og... hehe Her er noen bilder av Rondella ferdig lakkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå