Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

neida hagenissen tok meg ;-) hehe så feilen min da han kjørte forbi.... husker han la seg ut tidlig og da hadde det blitt trangt om jeg skulle lagt meg ut for å kjøreforbi der og... hehe

men hagenissen gjorde ;-) hehe hvertfall det heatet utrolig hvor mye man lærer når man ligger bak en som kjører bedre en seg selv... lærte mye av å ligge etter han å kikke... artig å se kjøringen sin på film og... man ser lissom hva man gjør feil... så trur du må gjøre det en gang til kim, så jeg får sett min egen kjøring og utvikle meg på det og... så prøve å henge på deg etterpå... hehe

Skrevet

Da var rondell felga lagt under pussemarskin, alle pusset ned, gjenstår sandblåsing innimellom eiker der man ikke kommer til.... regner med det blir gjort i helga og grunnet... så får vi se hvilke farge det blir... ;-)

Skrevet

gamle-felga mine jo!! skal sandblåse mine originale m3 felger jeg også, blir montert på toyo 888 i løpet av vinteren, skal på autoslalom på søndag ell?? må få meg camber plater nå ass, mulig jeg kjøper fra gs. ser di har nye sett inne nå.

Skrevet

Jupp stemmer det... hehe ja må skaffe deg noen r dekk.... hehe syns du var lite aktiv på våler... hehe Er ikke autoslalom neste søndag?

Kjenner du noen som har sandblåsingsutstyr og sandblåser felger eller?

og lakkerer til en gunstig pris?

Skrevet

Hehe nei neste år blir det dårlig, da er jeg i militæret og økonomien ikke helt på plass.... hehe men 2011 hehe... Må nok trene litt mer gitt... hehe selvom bilen går bra og fungere så må sjåføren lære seg litt og... hehe

Her er noen bilder av Rondella ferdig lakkert...

pxer82fe5qy7ugr5a1h1.jpg

i6xnyfzn0m6xs09rqfyk.jpg

zjol2sni8yxdid1u9a17.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...