Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

niiiiice! orka du ikke å justere panseret siden du ikke demonterte det? ;)

syns det er myyye lettere å skru når panseret er demontert jeg da, men det ser jo ut som det gikk greit da :)

har veeldig lyst å høre denne motoren i real life ass :D *bbbooooaaaaaAAAAAT* ;)

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe stemmer det... Var aleine i tilegg så var veldig grei å huke det av hengslen så jeg fikk det helt opp... syntes det er fint jeg... hehe

Skrevet

tenker detb kribler å få den ut på veien stian, hva slags sprut har du? kun reint alpha-n?

blir carbon innsug på meg også neste vinter, det skal da fylle luft i en 2.5 liter!!!

Skrevet
trenger ikke justere panseret når du har tatt det av hvis du tar med hengsla :)

Eller bere markere svakt rundt boltene med sprittusj som vaskes lett vekk når du har montert på igjen panseret :)

Skrevet

nok om panser;-) hehe ja Helge er Maxx Alpha-N.... Og det kribler veldig... hehe gleder meg til 17. mai helga da blir det gassing. Venter bare på deler... hehe

Skrevet

Blir morro se i action når du blir ferdig.

Kan helt sikkert bruke bilen din i sommer er du redd for den støver ned altså, ha ha :-).

Skrevet
nok om panser;-) hehe ja Helge er Maxx Alpha-N.... Og det kribler veldig... hehe gleder meg til 17. mai helga da blir det gassing. Venter bare på deler... hehe

Lurer selv på Alpha N. Hvor kjøpte du det hen, og har du noen til å justere det for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...