RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 niiiiice! orka du ikke å justere panseret siden du ikke demonterte det? syns det er myyye lettere å skru når panseret er demontert jeg da, men det ser jo ut som det gikk greit da har veeldig lyst å høre denne motoren i real life ass *bbbooooaaaaaAAAAAT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Hehe stemmer det... Var aleine i tilegg så var veldig grei å huke det av hengslen så jeg fikk det helt opp... syntes det er fint jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 trenger ikke justere panseret når du har tatt det av hvis du tar med hengsla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 tenker detb kribler å få den ut på veien stian, hva slags sprut har du? kun reint alpha-n? blir carbon innsug på meg også neste vinter, det skal da fylle luft i en 2.5 liter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 trenger ikke justere panseret når du har tatt det av hvis du tar med hengsla Eller bere markere svakt rundt boltene med sprittusj som vaskes lett vekk når du har montert på igjen panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 nok om panser;-) hehe ja Helge er Maxx Alpha-N.... Og det kribler veldig... hehe gleder meg til 17. mai helga da blir det gassing. Venter bare på deler... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5E341993 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Veldig bra Gleder meg til og se bilen komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 blir bra veitu... hehe Var spenstig nick.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Blir morro se i action når du blir ferdig. Kan helt sikkert bruke bilen din i sommer er du redd for den støver ned altså, ha ha . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 hehe skal prøve å få søkt perm i forbindelse med våler treffet... Hadde vært artig å blitt med på det.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Venter og venter... på deler og perm... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Faen så feit den bilen der er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Takker og bukker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 nok om panser;-) hehe ja Helge er Maxx Alpha-N.... Og det kribler veldig... hehe gleder meg til 17. mai helga da blir det gassing. Venter bare på deler... hehe Lurer selv på Alpha N. Hvor kjøpte du det hen, og har du noen til å justere det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå