Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei! Utrolig rå bil! Leste på forje side at du håpet på at Forsvaret dekker bilforsikring og lagring. Må desverre fortelle deg at det vil du nok ikke få:(

de dekker kun bil utgifter hvis du kan dokumentere at du er nødt til å bruke bilen til jobb siden det f.eks ikke går noen form for kollektivt. Det er noe i den duren. Men, det er verdt et forsøk.

Jeg kan finne ut hva som må til for å få dekt slike utgifter for deg hvis det er ønskelig?

Er i Forsvaret nå serru og kjenner personen som behandler den typen saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å holde tråden oppdatert... hehe og knipse bilder.... blir ikke total overhaling... Bunndelen blir bare kontrolert da den bare har gått rett over 100k..... men toppen blir det bytting av styringerm tetninger og fresing av ventil etc... nye kammer. + alt av pakninger, o-ringer, simringer etc blir byttet samt litt lakkering av motordeler, fårhåpentligvis handlet inn datasprut og plenium også... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Utrolig rå bil! Leste på forje side at du håpet på at Forsvaret dekker bilforsikring og lagring. Må desverre fortelle deg at det vil du nok ikke få:(

de dekker kun bil utgifter hvis du kan dokumentere at du er nødt til å bruke bilen til jobb siden det f.eks ikke går noen form for kollektivt. Det er noe i den duren. Men, det er verdt et forsøk.

Jeg kan finne ut hva som må til for å få dekt slike utgifter for deg hvis det er ønskelig?

Er i Forsvaret nå serru og kjenner personen som behandler den typen saker.

Hadde vært ålreit hvis du fikk til det... pratet med ei på kontoret i madla om det, og presiserte for henne at det var ikke aktuelt at bilen skulle stå ute da hun lurte på hvorfor den skulle stå inne i en hall etc og hvorfor jeg skulle ha forsikring da den ikke skulle brukes... tar hvertfall med leiekontrakt og forsikringspapirer så skal jeg få kranglet til meg noe... hehe håper jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...