Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har bremsene ankommet, bredbåndslambda hentet samt ledningsnettet, hjem på perm neste helg å se ann varene... hehe slenger ut noen bilder da tenker jeg,, hehe

• 1 month later...
  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gode bremser dette men bilen blir meget kresen på felger desverre.

Skrevet

Enig jeg og... hehe ja fant ut det med felger... så må litt ut på utkikk nå.... rondell må spaces ca 15-20mm... skal ut å teste på rc felga hvor mye de evt må spaces.... får ta med meg bremsene når jeg drar for å handle.... hehe

Skrevet
Enig jeg og... hehe ja fant ut det med felger... så må litt ut på utkikk nå.... rondell må spaces ca 15-20mm... skal ut å teste på rc felga hvor mye de evt må spaces.... får ta med meg bremsene når jeg drar for å handle.... hehe

Jeg hadde rondel d58 (med e34 inpress 8,5x18) og like bremser, 5mm spacer så gikk det akuratt :)

Skrevet

330mm 8stemplet 17" felg. Bare redd dor hvis jeg spacer for mye så kommer felgen for langt ut....

Hvis du ser disse bildene, litt vanskelig å se men trur felgene vil bygge for langt ut.... men kan hende det går med 10mm spacer....

uh7jhqnfyuu5z2b0jvm7.jpg

86lhejlv1rj0he9n8rua.jpg

hhqn8t6gwjg7a4grtkkr.jpg

Skrevet

kikka litt nå, holder med 15mm men trur det skal gå bra med tanke på skjermen, mye negativ-camber og stivt understell... hehe

Hvordan går det med 18" på din a? og hvordan dekk dim kjører du på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...