Stian_B Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Kjøpte det av en her på forumet.... Er ferdig mappet da vi har samme oppsettet. Men blir å få det mappet ordentlig til min motor så fort som mulig etter oppstart, tenker å bruke krb tenker jeg.... Men vac-motorsport selger det. og e30shop i tyskland selger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Kjøpte det av en her på forumet.... Er ferdig mappet da vi har samme oppsettet. Men blir å få det mappet ordentlig til min motor så fort som mulig etter oppstart, tenker å bruke krb tenker jeg.... Men vac-motorsport selger det. og e30shop i tyskland selger det. Okej:) Ja må bare finne ut litt før jeg kjøper. Lite info som står på vac/e30 shop. Må du få en chip med tilpasset turtalsperre/tenning, slik på gamle Alpha N. Eller er det bare å mappe Alpha N Maxx? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 må få en chip til ecu... da alpha n ikke styrer tenning, køhler ordner chip eller så klarer vel flere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Da er småtingene til motoren annkommet og carbon hentes forhåpentligvis 13mai.... blir knall.....Da er alt montert Batteriet lader og straks oppstart... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 grom!!! er du gla nå? hvor kjøpte du filte fra og hva er str? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Litt små glad ja ... avslappende at alt gikk bra... hehe blir prøvetur i morgen...Kjøpte filteret fra koed. er 114mm diameter, er litt i minste laget i diameter men får presset det på... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Gromt, men den gikk ikke så pent til å være nyovermalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 oki? Blir litt annen lyd når det er filmet med dårlig mobkamera, men syns den gikk fint jeg men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 ahh, ser gromt ut, ser du har brukt original bremsevæske beholder, hvordan er denne koblet opp mot hovedsylinderen?? , skal ha 1000 kr for innmaten i 4.10 utvekslinga hvis du er intr. ellers beholder jeg den på hylla selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 oki? Blir litt annen lyd når det er filmet med dårlig mobkamera, men syns den gikk fint jeg men... Ja, blir nok noe annen lyd da ja. Jeg såg en film av en på youtube en gang som gikk super smooth, men finner den pokker meg ikke igjen! Nå er det bare å vente på tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 hehe ja høres litt "traktor" ut på filmen... men blir nok lenge til tall da jeg reiser tilbake til bodø til mandag... gleder meg selv til tall.... Jeg tar innmaten jeg helge...Hvordan er det å montere? mye shimsing osv... har aldri holdt på med bmw diff... bare store scania differ hehe Har brukt slanger og noen nipler jeg hadde på jobben;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Da har jeg fått prøvekjørt litt.... funker bra men er nok mye å hente på fin innstilling av kammer og map... hehe men det får vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 4.10 handlet.... da er det bare å bestille litt snæks til diff, som sperre ombygging og nytt baklokk... hehe.... så får vi orden på det til neste perm... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Baklokk med ekstra kjøling du skal ha eller? Hvor bestiller du evt fra? 4.10 i utveksling. hva har du fra før da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå