Stian_B Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 4.10utv handlet forrige perm, handlet nytt bakdeksel og alt av pakninger+simringer nå så blir det litt kos med diffen når jeg kommer hjem nestegang.. gleder meg... Stor fare for coilovers når jeg kommer hjem og.... farlig å få igjen på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Da var jeg hjemme igjen og tid for litt skruing... Blir montering av coilovers i dag tenker jeg og diff i morgen... Litt bilde uppdate kommer i dag el i morgen... Coiloversene blei sveisekit fra Gs performance. Få levert carbondeler til lakk på mandag tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Da var coilovers montert, handlet justerbare lenkearmer da de orginale ikke passet lenger... noe bilder etter montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Liker denne her godt ja, regner med du stiller opp 8 August på våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 blir dårlig med det desverre....er i millitæret og er på øvelse i finnmark på de tider...brrr kaldt det da ja... hehe men stiller sterkt neste sessong.... Da var også diffen utbedret merket forskjell ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 aha, det var kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Er det rondell d58 som er lakkert opp med rød stripe??? De blei jo bare SYYYYKT fete, helllvedde! Passet bilen 100%!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Nei, finere med 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Takker... hehe ja er rondel d58..pusset opp i vinter... synd jeg kansje må selge de... må jo selge de sort 16" som blei brukt tidligere på bane.... pga bremser... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Send meg en PM om du skal selge de!!!! Kjører fortsatt med pingle-bremser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 hehe det skal jeg gjøre vøttt.... neida bra bremser... hehe men er ikke helt fornøyd med pedalfølsen på de orginale...og litt annet div... derfor jeg bytter, har ikke hatt problem med at de ikke har holdt ennå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 fy faen!!!bilden din e skam rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Dette begyner å bli veldig bra.. vært bra å sett hvilken runder tider du hadde klart med din m3 etter alt det der... litt spent på det ... meget inponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takker for tilbakemeldinger, er veldig spent selv.... gleder meg til 2011 sessongen får håpe rattrusten ikke har satt seg i armene til den tid... hehe Gleder meg veldig til å få testet selv... fått cruisa litt i dag og alt fungerer fortsatt smertefritt.... Blir en liten testing på autoslalom på gardemoen på søndag.. hehe stiller med gatedekk men det for holde da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Tok deg med 2.5 sek på autoslalom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå