Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

4.10utv handlet forrige perm, handlet nytt bakdeksel og alt av pakninger+simringer nå så blir det litt kos med diffen når jeg kommer hjem nestegang.. gleder meg... Stor fare for coilovers når jeg kommer hjem og.... farlig å få igjen på skatten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var jeg hjemme igjen og tid for litt skruing... Blir montering av coilovers i dag tenker jeg og diff i morgen... Litt bilde uppdate kommer i dag el i morgen... Coiloversene blei sveisekit fra Gs performance.

Få levert carbondeler til lakk på mandag tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det skal jeg gjøre vøttt.... neida bra bremser... hehe men er ikke helt fornøyd med pedalfølsen på de orginale...og litt annet div... derfor jeg bytter, har ikke hatt problem med at de ikke har holdt ennå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldinger, er veldig spent selv.... gleder meg til 2011 sessongen får håpe rattrusten ikke har satt seg i armene til den tid... hehe Gleder meg veldig til å få testet selv... fått cruisa litt i dag og alt fungerer fortsatt smertefritt.... Blir en liten testing på autoslalom på gardemoen på søndag.. hehe stiller med gatedekk men det for holde da... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...