Stian_B Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Et bilde en kammerat knipsa, da var rustfri eksos på plass, ble gromt.. Få tatt Noen bilder under snart og, synd den er tectylert.... får pirke vekk alt det en vinter å få frem rødfargen under igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 DTM speil bestilt fra gs, men tar tid.... hehe håper de kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Knalltøfft får håpe du ikke treffer på sære idiotpurker ettersom det ikke er lov å reklamere for alkohol i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Får prøve å si at det er på motorhistoriskgrunnlag.. hehe har ikke hørt om noen som har fått pes for warsteiner, men ikke alle som veit at det er en øl heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da var teppet rivi ut samt dashbord. Fjernet totalt 9 kg i gulv og bak dash... i bare surr... Bilder kommer... Dashbord sendes til flocking i ikveld... Bilder kommer, nylig lakkert etter fjerning av asfalt matter, bare å begynne å fjerne resten i baksete(under) senere i kveld. BIlen veide 1320 med meg(67kg) så den skal ned i vekt... hehe hvertfall ned til 1200 uten sjåfør... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 hei, hva slags eksos har du montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Supersprint, rustfri fra grenrør til bakpotte, uten kat og mellompotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 supersprint race? det har jeg på min sparer vanvittig mye vekt på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 trur det, kjøpte det billig av en kammerat, helt nytt men med en produktionsfeil i sveisen, de møtte hverandre ikke helt bare. er 2 delt.... sparte mye vekt var rimelig tungt det gml... det nye veide jo ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Noen fler bilder, noen gml fra gardemoen og rudskogen. også 2 stk av hvordan den står i garagen nå.... Felgene som sitter på. Litt kjøring på gardemoen Bilde fra mantorp tidligere i år Demontert interiør for fjerning av unødvendig vekt... Dashbord sendt til flocking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Da var nytt teppe og stoler montert, sort teppe og mye lettere en orginale. tok noen bilder men er for mørkt, hehe får ta noen nye når jeg får den ut av garagen og det nu flockede dashbordet er på plass... gleder meg som en unge til å få det tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 på vei hjem fra mantorp rundet bilen 100 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Ble bra med dekoren, morro å se hvordan den blir etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Strålende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Utrolig lekker bil. Hvis jeg kan komme med et forslag til felgene, så hadde vært å lakkere dem helt hvit med sort femkant i midten, det gir skikkelig racinglook. Men det kan hende at selve felgen ikke passer til det? Uansett blir det morsomt å se bilder med dashen på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå