Stian_B Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Gleder meg selv og, han sa det skulle bli ferdig i helgen så skjer vel ting til uka... Felgene ligger fortsatt i garagen ikke begynt på ennå.... hehe får se hva det blir til... Hadde tenk meg sort matt i senter med polert kant og sølv "sentermutter" Fikk handlet inn stoler i dag og laget understell, Dashbord ferdig fra flocking Så da får man litt å gjøre i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Da var dashbordet inne... Endelig... Blir montering av stoler og div småting i dag og håper på en liten cruise tur og en tur på vekta.... bilder og oppdatering kommer i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Noen bilder av slik den er innvendig nå.... venter kun ppå midtkonsollen og dekslet under ratt skal komme tilbake fra flocking.... nytt ratt kommer neste lønning Litt vanskelig å se det da det blir veldig mørkt med det sorte dashbordet og sort gulvteppe... men gjorde ett forsøk.... får heller se den live på våler treffet... Bilen veier nå 1150kg Fjernet assfalt matter, gulvteppe, org.stoler+bakseter, hattehylle og belter til baksetene. Fått inn 2stk bøttestoler og trekt hele gulvet med tynt sort teppe for å se penere ut og beskytte lakken. merket stor forskjell på på de 100kg ene... Neste steg blir carbon deler, men dette må tas med tia da det er dyrt... Målet er nede på 1050kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Fikk på noen nye DTM speil i carbon før vi hadde en liten road trip.. Kjempe fornøyd med utseende men lite fornøyd med sikten i dem.... hehe Men.... Man må lide for skjønnheten.... ORG speilene ble pakket pent inn i embalasje og lagt på boden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Tok turen til Skien i går kveld jeg og 3andre kammerater for å sjekke livet der vi har hørt så mye om..... hehe.... Tok litt tid før vi fant noen.... men Da vi endelig fant noen ble det vist noe kolonnekjøring og litt Drag nede ved industriområde..... og flytting litt rundt ettersom politiet fulgte etter..... blei en sen kveld og dro derfra 05:00 og var i holmestrand 05:23, gikk kasnkje noe fort igjennom skauen.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Uansett morsom kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 dette var gromt, rene banebilen dette nå. tror jeg går for sånt dashbord etterhvert jeg også. di speilene, er dette fra gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Vært prikken over i'en med startec lykter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Ja jeg kjøpte jo denne bilen fordi den er grom i utseende og kjøregenskaper, kjører mye på bane så må gjøre den grom for det også... hehe men har ikke gjort det verrre en at den kan gjøres orginal igjen hvis jeg vil det.... Startec??? hvordan ser de ut?? og evt hvor får mann tak i disse... er det de lett sotede lyktene?? Startec er de du har er det ikke Helge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 dette var gromt, rene banebilen dette nå. tror jeg går for sånt dashbord etterhvert jeg også. di speilene, er dette fra gs? Speilene er fra gs ja.... fikk justert de litt bedre i stad så da fikk man sett litt i de av likevell... hehe... Dashbordet med hanskerom og smådekslene kom på 2000kr inklusiv mva har ikke fått gjen midtkonsoll og det ennå men regner med det kommer på tot ca 3000 for alt... er en i porsgrunn som gjor det.. Vingen du har kjøpt deg er det sånn jeg har eller??? www.motorsportprodukter.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 vingen er original m3 som ikke er felt inn i topp beregnet for flap, men ser nogenlunde ut med flap allikevel. flapen er dtm versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Startec??? hvordan ser de ut?? og evt hvor får mann tak i disse... er det de lett sotede lyktene?? Startec er de du har er det ikke Helge?? Slike ja: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Veit du hvor man får tak i disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 fikk kjøpt mine av en kar i notodden som trolig ikke visste hva han solgte, fikk di billig, har sett di på ebay i tyskland flere ganger, er utgått så er dyre, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 http://cgi.ebay.de/BMW-E30-Startec-Ruec ... 7C294%3A50 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå