Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ut fingeren og fikk byttet travers på søndag før treffet... Rakk treffet til 18:30.... Syntes det var bra oppmøte... Sto 2 stk andre nydelige e30m3 der og... Helgeb og Stramwire sin... Sto så pent ved siden av hverandre og viste frem den store carbonflappen jeg vil ha... hehe

Men her er noen bilder av bytte... hehe

k88vssbjdej1o5xccbz9.jpg

us1fuzqamfgw92vwgho6.jpg

v18iqxfb7dn5bumlbv5k.jpg

Noe bøyd... hehe

imcldh0jblk24hr1fmwp.jpg

y8fbytzrm9cj78asdxn0.jpg

Fjærbein og bærebro pent demontert og vasket, klart til montering...

5j1xm2luqac1pk3kodxa.jpg

Rakk til og med å pusse ned travers og gi den noen strøk med lakk...

5a7b8bzvtlrygqxzxw4x.jpg

u416bdgl87059i6scmjg.jpg

Da var topplagrene hentet (Mandag) Håper på å få byttet de til helga...

e6x7zl9nwc3emfi9t0gu.jpg

Midtkosoll og deksler under ratt også hentet og montert... blei bra det... Ble litt mer helhet inni bilen... Går bare å venter på vålertreffet nå... Hotell bestilt og lønning på torsdag.... da er det bare å vente og gi bilen en shine fredag før man drar.. hehe

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var nye topplagre montert med camber og caster justering.... knallfint... hehe blir morro og teste ordentlig på gardemoen... ikke minst våler treffet...

Slenger ut noen bilder...

q2u6vkper9t4bkb3mdum.jpg

v1tt5e908fl1xgqgwch4.jpg

Skrevet

Noen stoler jeg kjøpte her på forumet...

Mener det var noe fk greier... Er glassfiber stoler.... er gode stoler ja og uten noe navn, helt svarte, noe jeg likte..Vært på langtur i de uten problemer i rygg og rumpe....

Eneste er at de er vonde å sove i da jeg måtte ta en powernapp da jeg ble veldig trøtt langs veien... hehe

Skrevet

ahh, bilen er bare såååå rå, fått testet ut etter montering av topplagre?, og hvor mye negativ camber kjører du? tror dette hadde hjulpet mye på min i svingene, da bilen min hele tiden vil rett frem.....

Skrevet

Jaja kjørte topp 10 på lørdag, bmw vant forresten, danka ut alle disse japsebilene... hehe.... Blei dritt bra med nye topplagre.... mye mer responsiv på rattet også. Nå kunne jeg shiftlåse før tønna og legge den pent sidelengs rundt med r-dekk.... før så understyrte det bare... Kjører på maks negativ av det c-mac lagrene tilater... hehe kjempe fornøyd...

Er ikke sikker på hvor mange grader det er...

Skrevet

Da jeg fikk kjøpt noen 8,5"x17 og 10x17 rondell måtte dette testes... hehe

Blei 215/45-17 og 235/45-17 litt strekk og litt mye gummi... Nye dekk med 40profil må bestilles.... subber litt bak... hehe Bilder kommer...

Skrevet

Her er noen bilder av bilen med felga, dekk er bestilt så får vel på 40 profil før våler tror jeg... hehe Da disse felgene er noe kantkjørte vurderer jeg å få de sandblåst i vinter å få de sorte med rød kant slik som 16" m r-dekk... trur det hadde blitt rått...noen ideer?

wa4dyx27bce07d1vdz4u.jpg

ipdz9skzg3jewh8n2nki.jpg

cu5073wjkjld7ravcyh8.jpg

fvg8regqp5f6dgz748tt.jpg

yek3t0ucyyy84kftss2h.jpg

jutxhym9fbkchj9zq0dd.jpg

pyfh6ywxp52qdh2ofqrh.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...