Stian_B Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 Fikk ut fingeren og fikk byttet travers på søndag før treffet... Rakk treffet til 18:30.... Syntes det var bra oppmøte... Sto 2 stk andre nydelige e30m3 der og... Helgeb og Stramwire sin... Sto så pent ved siden av hverandre og viste frem den store carbonflappen jeg vil ha... hehe Men her er noen bilder av bytte... hehe Noe bøyd... hehe Fjærbein og bærebro pent demontert og vasket, klart til montering... Rakk til og med å pusse ned travers og gi den noen strøk med lakk... Da var topplagrene hentet (Mandag) Håper på å få byttet de til helga... Midtkosoll og deksler under ratt også hentet og montert... blei bra det... Ble litt mer helhet inni bilen... Går bare å venter på vålertreffet nå... Hotell bestilt og lønning på torsdag.... da er det bare å vente og gi bilen en shine fredag før man drar.. hehe
Stian_B Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Da var nye topplagre montert med camber og caster justering.... knallfint... hehe blir morro og teste ordentlig på gardemoen... ikke minst våler treffet... Slenger ut noen bilder...
Stian_B Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Da var nummerene hentet.... Montering regner jeg med skjer på søndag.... Oppdaterte bilder kommer da... Liten forsmak...
Stian_B Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Da var nummerne på plass etter lang vente tid... Men kom tilslutt... Fått satt på noen på kanalen også... her er noen bilder....
E30_Dale Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hvilke seter er det du har? Såg meget komfortable ut
Stian_B Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Noen stoler jeg kjøpte her på forumet... Mener det var noe fk greier... Er glassfiber stoler.... er gode stoler ja og uten noe navn, helt svarte, noe jeg likte..Vært på langtur i de uten problemer i rygg og rumpe.... Eneste er at de er vonde å sove i da jeg måtte ta en powernapp da jeg ble veldig trøtt langs veien... hehe
helgeb Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 ahh, bilen er bare såååå rå, fått testet ut etter montering av topplagre?, og hvor mye negativ camber kjører du? tror dette hadde hjulpet mye på min i svingene, da bilen min hele tiden vil rett frem.....
Stian_B Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Jaja kjørte topp 10 på lørdag, bmw vant forresten, danka ut alle disse japsebilene... hehe.... Blei dritt bra med nye topplagre.... mye mer responsiv på rattet også. Nå kunne jeg shiftlåse før tønna og legge den pent sidelengs rundt med r-dekk.... før så understyrte det bare... Kjører på maks negativ av det c-mac lagrene tilater... hehe kjempe fornøyd... Er ikke sikker på hvor mange grader det er...
Stian_B Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Da jeg fikk kjøpt noen 8,5"x17 og 10x17 rondell måtte dette testes... hehe Blei 215/45-17 og 235/45-17 litt strekk og litt mye gummi... Nye dekk med 40profil må bestilles.... subber litt bak... hehe Bilder kommer...
Stramvaier Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Blir meget bra denne bilen din nå altså Mye ga du for lagerene a? jeg har akkurat det samme problemet som helge beskrev, den ville bare fremover på gardermoen
destroyy Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Si ifra hvis du bestemmer deg for å ikke beholde rondell felga da
Stian_B Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Trur det var ca 2400 el noe m/rabatten til bmwccn. Fungerer bra de.. felga beholder jeg nok... ble ganske maskulin med de på... hehe
Stian_B Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Her er noen bilder av bilen med felga, dekk er bestilt så får vel på 40 profil før våler tror jeg... hehe Da disse felgene er noe kantkjørte vurderer jeg å få de sandblåst i vinter å få de sorte med rød kant slik som 16" m r-dekk... trur det hadde blitt rått...noen ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå