ragua Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 tittet der nå , men har du litt mer info om bilen , mange eiere service hefte ting som er gjort med mer bilder av motor samt intiøret ,, hatt denne lenge du eller , Vet ikke hvor mange eiere det er på bilen. Tror han jeg kjøpte den med sa at det var 1 føre han. Med andre ord 3 eiere i norge. Ble importert i 2001. Service hefte har jeg faktisk ikke sett etter. Har en stor perm med kvitteringer o.l liggende i bilen. Motorbilde kan jeg alltids orde. Samme av interiør. Jeg har hatt den siden april 2009. Jeg har byttet panser, lykter og sånt smådill. Byttet litt brytere på ruter som ikke fungerte. Er en 15 år gammel bil så strøken er den ikke men den er god å kjøre og fungerer bra. Nylakkert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Da er bilen faktisk satt ned til 85 000.. Skal bort før vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ingen? http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Bumper denne jeg, nærmer seg våren nå! Er åpen for bud men har ikke mye å gå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hmm ser fin ut denne.. men en ting: det sår at den er blå perlemor? bilen ser da ut som at den er Daytona violet men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 hmm ser fin ut denne.. men en ting:det sår at den er blå perlemor? bilen ser da ut som at den er Daytona violet men.. Som du ser i annonsen så er det orginal farge med tilsatt blå perlemor. Når jeg skulle lakke den opp igjen ville jeg gi fargen et ekstra løft. Derfor tilsatte vi litt blå perlemor. Som virkelig gjorde susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Hmm Hmm Hmm.... gir du en nissepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Hmm Hmm Hmm.... gir du en nissepris? Gi meg et bud så får vi se. Men jeg går ikke ned mye nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Fremdeles intr i inbytte eller var det bare ifjor sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Fremdeles intr i inbytte eller var det bare ifjor sommer? Jeg har egentlig funnet meg ny bil så må bare få vekk denne for å kvitte meg med litt lån. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2010 Bud noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kreft i skallen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har to i distriktet her som har solgt cabene for 55 og 60000 med mye lavere km.stand og grommere utstyr. Du må nok justere litt pris igjen. Hadde maks betalt 45-50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har to i distriktet her som har solgt cabene for 55 og 60000 med mye lavere km.stand og grommere utstyr. Du må nok justere litt pris igjen.Hadde maks betalt 45-50k Da får du ta en titt og se hva likens biler koster på autodb og finn.no. Om du ikke er intr. i bilen så kan du også spare deg for slike komentarer. Prisenantydning er satt og resten skal du drite i hvis du ikke er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har to i distriktet her som har solgt cabene for 55 og 60000 med mye lavere km.stand og grommere utstyr. Du må nok justere litt pris igjen.Hadde maks betalt 45-50k Da får du ta en titt og se hva likens biler koster på autodb og finn.no. Om du ikke er intr. i bilen så kan du også spare deg for slike komentarer. Prisenantydning er satt og resten skal du drite i hvis du ikke er intr. Stakkar,han har jo kreft i skallen. Har sikkert ikke lenge igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Syns den lå litt dyrt.. Selges evt uten sommerhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå