Torminator Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Har kjøpt og montert en Sebring bakpotte til min E36 320i, men etter å ha montert M3 cab-felger så måtte jeg løsne eksosfestene bak og bøye de litt for å få eksosanlegget lengre bort fra felgene slik at de ikke tok borti, men nå tar eksosanlegget av og til borti innfestingen til stabstaget bak. Dilemmaet er som følger; flytter jeg det lenger ut tar potta borti felgen, flytter jeg det ikke, tar røret borti festet til stabstaget. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Går det eventuellt å prøve å få bøyd røret rundt stabstaget liksom? Er de rustfrie rørene vanskelige å bøye? Kan jeg bare banke det litt flatt slik at det ikke kommer borti festet? Alle synspunkter mottas med takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 du får vel kjøpt rør på torshow, bilekstra og slikt med bøy på. også kutter du bare å sveiser. vet ikke om det er noe lurt å banke røret flatt da det vil strupe eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Har tenkt på det, men vil det gå å bare bøye det? Eventuellt varme det opp først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 hvis du har rørbøyer som tillater det, så er det jo bare å bøye i vei:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Har ikke rørbøyer selv, men det må da være noen som har en som kan bøye originale 320-rør!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå