leif harald Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ikke intrisert i bytte i E30 325 Mtehc2 heller da kansje
Turbo-Tommy Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Må nok dessverre takke nei. Men takk for tilbudet.
Turbo-Tommy Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Skal prøve å ordne det i morgen.
hardrocxsludge Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Har du solgt turbokittet enda ? Mvh Joakim
Turbo-Tommy Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Som sagt, ja, bilen gikk med turbokit og hele ruklet.
hardrocxsludge Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Å beklager, leste igjennom stort sett alt men så ikke at det sto bilen var solgt på slutten der ! men kan jo stille deg et spørsmål . litt OT men håper det er i orden . hva la du i motoren for å oppnå de hestene du fikk ? driver å klargjør meg for turbobygg selv . har en 2,5 liter som jeg nettopp solgte vanostoppen fra, får prøve å få tak i nonvanos topp, ellers blir det VAC topp . men alt i alt, dette var jo en rimelog original motor innvendig å toppmessig utenom kammer, hva var ca kostnadene ? Mvh Joakim
Turbo-Tommy Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Å beklager, leste igjennom stort sett alt men så ikke at det sto bilen var solgt på slutten der ! men kan jo stille deg et spørsmål . litt OT men håper det er i orden .hva la du i motoren for å oppnå de hestene du fikk ? driver å klargjør meg for turbobygg selv . har en 2,5 liter som jeg nettopp solgte vanostoppen fra, får prøve å få tak i nonvanos topp, ellers blir det VAC topp . men alt i alt, dette var jo en rimelog original motor innvendig å toppmessig utenom kammer, hva var ca kostnadene ? Mvh Joakim Sender deg PM
Anbefalte innlegg