Clerion Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Der er jo felgene mine ser jeg =D Og EirikL bikkja ER mye større en bilen =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Der er jo felgene mine ser jeg =DOg EirikL bikkja ER mye større en bilen =p lyst på felger altså? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Såklart^^ har bare ikke de 15k =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 hehe.. de er ikke til salgs lengre nå da må du kjøpe hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Da er det jo veldig greit da^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Kunna tenkt meg å sett den med blanke nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Kunna tenkt meg å sett den med blanke nyrer se om jeg får satt på en. Men KUN for å ta 1bilde å så tilbake til sort resten av listverk er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Den må jo ha blanke nyrer. Ærligtalt : ) Jeg har sort Touring, med sort listverk, Sorte DE. Men alikevel har jeg chrome nyrer ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 ja huff.. det var dumt av meg å bytte ut den blanke med sort grill. beklager så meget men er sant det faktisk, at på en svart bil så tror jeg (vet når jeg har sett imellom prosjekttråden din fliid) at den passer veldig fint. men rød bil å chrome? neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 hehe, jaja, var lov å prøve! Du er vrang og vet ikke ditt beste, hehe : ) Når du nevner prosjekt tråd.. Så burde jeg vel kanskje opprette en for vinterens aktiviteter.. Som starter allerede.. hmm .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 hehe, jaja, var lov å prøve! Du er vrang og vet ikke ditt beste, hehe : )Når du nevner prosjekt tråd.. Så burde jeg vel kanskje opprette en for vinterens aktiviteter.. Som starter allerede.. hmm .. skikkelig stabeis ja det er det bare å gjøre:) nye prosjekter altså? ska levere touringen til hellakkering i august tror jeg (hellrot??) å få bytta ut bakluka mi, da den er bedriten.. fått tak i ny orginal for å unngå noe rare passformer fra veng osv (hater veng så inni hampen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Har kun ett prosjekt, men blir jo aldri ferrdig med det : ) 138 da? http://novakweb.net/e28gallery/picture/ ... s%20(Small).JPG En mer tidsriktig rødfarge også : ) Syntes den fargen er nydelig. Original deler er prima, det merket jeg godt : ) Passet , rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 ja det er sant hmm. det var en merkelig farge. jeg må rett å slett kikke litt på den å "vende" meg til fargen hehe. hater uorginale deler generellt. er alltid no rør omtrent. man sparer kanskje penger, men tilpassingen blir deretter. Så resultatet blir ikke 100.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er det noen andre som tilpasser, så forsvinner de pengene du sparte ved og kjøpe kopi, på den måten ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå