Gå til innhold

Min 318IS E36

Share

Hvilke felger?  

14 stemmer

1. 1. Hvilke felger?

• TSW Snetterton
      5
    • TSW Croft
      4
    • BEYERN Mesh
      5

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dtm blir og kle denne meget bra:) men synes du skal beholde frontlykter og få en jevn soting på rutene dine:) kanskje litt mere senk bille gjort seg:) ville gått for k-sport justerbart understell, meget fornøyd med dette selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja felgene er noke heilt finee når dei skjem tilbake :D (krysse me fingrane for)

Takk for de. Ja står mellom 70/40 og 60/30. med tanke på att eg har litt dårlig vei opp til huse mitt blir det mest sansynlig 60/30. får bilen er jo høyere med 18" enn 17 og :wink:

Må bare få tilbake litt penger av kompiser som skylder, så kan eg få kjøpt felgene, er letter å se da kor mye eg vil senke 8)

Hehe står bilen din og ubrukt, sio du e 17år ? (står i signaturen, er 17 eg og, blir 18 i oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen har du sett. Det er jo gamle, gamle bilen min det hær.

Skal si det har skjedd en del men den siden jeg solgte den for lang tid siden...

Artig å se at den fortsatt går.

Hehe, ja er altid artig å finne gamle biler, den flytter seg lengre og lengre ned i landet :P eg henta den i sogn og fjorande.. men den går ikkje akuratt no då, men snart er den på hjula igjenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de. Ja står mellom 70/40 og 60/30. med tanke på att eg har litt dårlig vei opp til huse mitt blir det mest sansynlig 60/30. får bilen er jo høyere med 18" enn 17 og :wink:

Må bare få tilbake litt penger av kompiser som skylder, så kan eg få kjøpt felgene, er letter å se da kor mye eg vil senke 8)

Hehe står bilen din og ubrukt, sio du e 17år ? (står i signaturen, er 17 eg og, blir 18 i oktober

ja, den står ja, blir ikke 18 før januar :( kjøper meg justerbart senkesett jeg nå, så er jeg sikker det blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den står ja, blir ikke 18 før januar :( kjøper meg justerbart senkesett jeg nå, så er jeg sikker det blir bra :D

ja blir sikkert bra det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett lite spørsmål, hvilke dekk dimensjon er å anbefale på 8x18"?

på 8.5x18 kjørte jeg 225/40/18 så med 8x18 vil jeg tro at 215/40/18 evt 225/40/18 vil gå fint.

Så da går det med 215/40/18 framme og 225/40/18 bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...