haugan Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Må selge denne vedlikeholdte 528ia pga. militæret.. Dette er en meget god bil å kjøre ikke noe tull med, den har heller ikke gått så langt, 160000 viser km. måleren og det er ikke så mye til å være 99 mod. Utvendig er det M5 styling, lakken meget fin noen riper i frontfangeren men ikke så godt synlig. Interiøret er meget støkent, fint skinn selv om det er lyst passer det utrolig godt til bil fargen! Bilen er eu-ok i år så den har to nye år på seg, den hadde to toer feil som er fikset så nå er alt i orden! ikke noe galt på den nå! Orginale hella lykter.. Er både alu felger sommer og vinter, sommer: BBS felger (fremme; 235/40-18, bak; 265/35-18) vinter: M5 felger (225/45-17) Servicehefte er også fulgt! Utstyr som ikke fremgår av listen i bunn er; - OPPVARMET ratt m/mulifunksjon. - Komfortbetjening av vinduer og takluke på nøkkel. - Separat styring av klima til baksetepassasjerene. - Restvarmefunksjon ved fergekø el. - Gjennomlastningssystem/skipose - CD veksler med plass til 6 cder - Thermo ruter (dobbelt glass) Bør sees! Selges snarest! ta kontakt for mer info/bilder.. Håper på bud, MÅ vekk!! 92 66 06 46 haugan89@hotmail.com Utstyr: 6 gir Nedfellb. baksete ABS Original tlf. Airbag Radio/CD Alarm Regnsensor Alu. felger S./V. hjul Antispinn Sentrallås Automat Servicehefte Cruisecontroll Servo EU-godkjent Skinn El. just.seter Skinn ratt El. just.speil Skipose El.vinduer x 4 Soltak Farget glass Sound system Fjernst./Sentrallås Startsperre Just. ratt TV Kjørecomputer Tiptronic Kurve/tåkelys Treint Lyktespylere Utetemp. Metallic lakk Varmeseter Midtarmlene Xenonlys Multifunskjons ratt klimaautomatic Navigasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Må VEKK!! BUD noen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 behold til den des, da dimmer jeg, så kan du anse den som solgt neida, men kjett å selge unna god bilen pga av militutten. Been there... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Kjøpe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Kan også bytte i e28, e30, e34, granada... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Kjøpe nå? gjerne, men som du vil oppleve betaler i forsen seg mot å forbli sivil.. Men håper du får solgt'n før du skal inn. bør være mulig med såppas strøken E39 med riktig farge, utstyr og felger. Bilen gått på Lillehammer før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Du får fryst lån i militæret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 "fryst" er fint ord. Du betaler fortsatt renter på lånet da.. ring Vernepliktsverket så får du riktig svar. Nok OT fra min side, Lykke til med salget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 tror ikke den har gått i lillehammer før nei... any one? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Veldig pen bil! Så denne live da jeg var i Åndalsnes sist Torsdag. Parkerte vedsiden av bilen min når jeg og fruen satt på Kaikanten eller hva plassen het. Så strøken ut ihvertfall! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 "fryst" er fint ord. Du betaler fortsatt renter på lånet da.. ring Vernepliktsverket så får du riktig svar.Nok OT fra min side, Lykke til med salget =) Snakk om 400-500kr i mnd. Er det alle på rommet mitt betaler så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ja men blir uansett for dyr for meg i disse tider, blir muligens leilighet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 BUD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg