Nytern Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Tenkte jeg skulle se om jeg kunne hjelpe fattern å selge hjula sine.. Dette er ekte M5-felger, han har kvitt på 60 store liggende. Den ene felgen er noe kantkjørt, ellers skal felgene i følge han være veldig pene. Disse er i farge midnight silver eller hva fargen heter. Kjappe specs: 8.5" og 9.5" 245/40-18 Kumho foran, Continental meeener jeg det satt bak. Bakdekka var nye i fjor. Disse felgene er vel langt lettere og mer solide enn kopifelgene som markedet flommer over av. Kommer etpar bilder hvis interessen er der. 7500,- Hjulene befinner seg i nærheten av Tønsberg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Brumm Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Jeg bor i Hedmark, og er interesert. Legg gjerne ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Supre saker! Glemte å nevne at han bor i Tønsbergområdet Han skal til meg her på Tynset snart, da kjører han jo uansett forbi Stange. Om det skulle være interessant. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Som 50åringer flest er han ikke akkurat noe fotogeni, men her kommer etpar bilder. Jeg ba han ta bilde av den felgen som er kantkjørt, det andre bildet.. Vel.. Jeg vet ikke heelt hva han prøvde å vise.. Er kun felgen på bildet som er kantkjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Brumm Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hvor mye mønster er det igjen fremme og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Bakdekka er som nye å regne, ihvertfall 5mm mønster igjen. Foran ca 3mm. Kan fint kjøre en sesong til på fremdekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Når skal han oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hmm, var det da. Kan høre med han om noen timer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 That's good! 245 både foran og bak? Kvittering på 60.000,- ? Er bare fire felger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hehe, ja. Han hadde 275 bak, men på en ferietur med tungt lastet bil ble det litt vel bredt. Tror han handla Continentaldekka i Bodø, de hadde vel ikke bredere. Han sier faktisk at han har kvitto liggende. 4 felger med Pirelli P7000 eller hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Brumm Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Synes det blir for dyrt. Men hvis han vil selge for 5k, så kjøper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Sjekk når han skal oppover da Og skal han kjøre på disse felgene? Subber vel ikke foran? (Jeg har helt vanlig 520 touring) Takk for at du tar deg tid til å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Da får du kjøpe deg replica med LingLongPingPongdekk, Ole Brumm \:D/ Stian: Prøver tak i han snart. Regner med at han kjører oppover en tur sånn ca når som helst. Nei, det subber ikke foran. Han har hatt bilen fullasta med disse hjulene, ingen subbing. Kjører 520 touring han og. Skulle bare mangle at jeg svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Stian: Prøver tak i han snart. Regner med at han kjører oppover en tur sånn ca når som helst Da får du si fra når du vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei! Han kunne møtes på halvveien hvis det var interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå