byssing Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Har gått til innkjøp av min første bil. Det ble en 1995 318IS Coupe. den har gått 186 000 tar gjerne imot råd å tips fra folk som har hatt e36 før, eller har enda:P har maaaaaange planer for bilen. Soting Senk Enten infinity ell MTech fangere effektanlegg av no slag, enten simons med to utblås ell DTM hvite ell sota blinklys angel eyes og m3 baklykter. sikkert mere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Is er en flott førstebil. Godt går de også hvis du pisker den litt på turtall. Jeg hadde en i 3 år å den fikk ufattelig mye hjuling uten noe tull. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Velkommen i klubben! Denne er vel helt original så her har du litt å henge fingrene i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Gratulere med fin førstebil MTech e mitt tips/stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 m-tech ftw! felgene må de se å lempe på sjøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Syntes ikke felgene var så gale jeg... Har sett fetere, men har sett mye værre også. Tror jeg ville prioritert senk først. Så ny eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Liker felgene eg. Gratulerer med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Felgene blir nok byttet en gang, men er ikke første prioritet:p tenker nok det blir Mtech til neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34freaken Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Grattis med fin førstebil. Hadde ikke noe slikt som førstebil jeg iallefall. Måtte nøye meg med en rusten toyota til 6 tusen kroner. Mitt tips er å hold ting diskre og orginalt. Senk, toning av ruter, felger, Mtech blir aldri feil på disse og oppgradere hoved og baklyktene dine. Da er du der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Akkurat det som er planene med bilen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34freaken Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Da gleder jeg meg til å se hvordan denne utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Grattis med din første bil utrolig pen den is,n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Gratulerer med en flott bil. Går for M-tech ikke annen plastikkdritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Takktakk:) kommer med oppdateringer så fort ting blir gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ett lite spm bare. hvor får jeg tak i sånne m3 baklykter med god passform til billigst mulig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå