Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepp, det kan man med litt modifisering av motorkontakten :)
Jøss bare det? :roll:

Hva med om motoren er fra en 3 serie og skal på en 5 serie?

Hva med ledningsnette ellers, hjerne , lmm, belg, lambda, eksos, svinghjul, motorfester, luftfilterboks... ?

Tror svaret ikke er fult så enkelt som bolt on men kommer litt ann på hva som hører med motoren som kjøpes etc.. .

Edit: Hvordan det er få godkjent m50 der det har vært m20 er meg også uvist.

Skrevet

Beklager kort svar Glenno :wink: Setter i M50 i E30 om dagen, så vet hva som må til. Men her var spm om det var mulig!

Om motoren er fra 3 serie E36, må man ha bunnpanne, oljepickup og peilepinne fra E34 M50

Hva med ledningsnettet ellers - Sitter på motoren du handler...Eneste er kontakt mellom motorledingsnett og bil-nett som må kobles sammen.

hjerne - sitter på ledningsnettet til nye motoren...

lmm, belg - Klart man må ha fra M50, men det er vel inget problem.

lambda - Lambda må man ha fra M50 ja.

eksos - Bruker originale M50 manifolder og rør ned. Etter dette står man fritt til å finne på noe selv.

svinghjul, motorfester - pleier da sitte på motor om man kjøper en komplett med kasse.

luftfilterboks - hvem trenger det? Konfilter!

Radiator fra M50 er også å anbefale

Så med andre ord: Kjøper du en motor, kasse og det som hører med (lmm osv) som har stått i E34 er det veldig grei skuring.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...