Hidlen Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei, på mandagen kjørte jeg og eg kompis bort til flymuseet på sola for å ta noen bilder. Synes di ble veldig bra! P.S bilen er foresten til salgs. For å sjekke ut mer bilder han har tatt ta en titt på www.erikholsvik.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 fin bil! vidvinkel er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Får du ikke solgt denne, vet ikke jeg! Kjempefin bil med nydelig interiør. Personlig hater jeg trær i bil, men det kan skiftes ut Dritstilig med vidvinkel, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 takk takk var noen planer som gikk i vasken som å skifte front lykter, felger, senkesett og skifte tre intriøret.. Her er link til annonsen btw http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 skikkelig kule bilder, men ser jo av hjemmesiden din at du ikke akkurat er en fotoamatør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå